ویرگول
ورودثبت نام
atalanta
atalanta
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

19 خرداد

خب من ده روز دیگه امتحانام شروع میشه و همچنان فیزیک بلد نیستم خداوندا

بهرحال دارم درس میخونم و این خبر خوبیه و توی همشون به ی حد قابل قبولی رسیدم غیر همین

وای فضای اینجا خیلی حس خوبی بهم میده دوست دارم هر چرت و پرتی دارم بیام بنویسم

بهرحال حالم خوبه غیر ورزش که گذاشتم کنار و تنبلیم میاد و میخوام فعلا دست نگه دارم و از تیر برم باله لعنتیو ثبت نام کنم...

بقیه چیزا رو رواله و حتی بیش از گذشته یعنی واقعا اردیبهشت ماه واقعا سگی بود به هیچی نمیرسیدم

البته اینم بگم از وقتی علیرضا رفته بیرون از زندگیم مدام همه چیزو بالا پایین کردم تا ببینم چه درسی باید بگیرم و چی اشتباه و درست بوده و در اخر ب این نتیجه رسیدم برخورد من هم خیلی محبت امیز نبوده و هربار که باهام ارتباط میگرفت به نحوی اذیتش میکردم و خب ب این نتیجم رسیدم که من هیچ وقت قدم اولو نذاشتم و خب با این تفاسیر هرکسی جای اون بود زودتر منو میذاشت کنار از زندگیش

و خب البته ناراحتم نیستم که تموم شده هرچند کوتاه بود ولی سمی بود بشدت و سمی تر هم میشد

دیشب در ب در دنبال استادم بودم ک جواب سوالامو بده اخرشم گفت برو جزورو بخون و بدین نحو منو مجبور کرد برم از همین علیرضا سوالمو بپرسم که خب در کمال تعجب خوب جواب داد ... و گفتم فردا واست میفرستم جوابو

البته که پیام اولمو که در کمال احترام نوشتم همون لحظه سین کرد ولی بعدش که یه سوال دیگرم ارسال کردم دیگه سین نکرد و خدایا سین نکردن چقدر رو مخه، لعنتی حداقل سین کن و جواب نده یا بگو باشه

دیوونه میشم وقتی اینطوری ایگنور میشم ولی راستش چون خودمم کمو بیش با بعضیا ازین رفتارا دارم حق ندارم گلگی کنم

هرچند سین نکردن من برای اینه که اگر سین کنم و در موقعیتی نباشم که جواب بدم یادم میره دیگه کلا جواب طرفو بدم ولی وقتی هنوز نوتیفش هست حواسم هست

بهرحال چرتو پرت نگیم بیش از این

من حقیقتا دلم یکیو میخواد که بهم اهمیت بده ینی از همینایی که قبلنم گفتم از همین محبتا که نفر دوم باید بهت بده و خودت براش کافی نیستی

و خب نیست میدونی نیست!!!

دارم سعی میکنم بهش اهمیت ندم و وارد هر رابطه سمی نشم تا ادم درستش واقعا پیدا شه و اشتباهات گذشتمو تکرار نکنم ولی این حس نیاز ب این محبته داره هی باعث میشه در رابطه با اخرین مورد که همین علیرضا بود یکمی خودمو سرزنش کنم هرچند نباید.

بیخیال ناجیان اهفته تراپیمو کنسل کرد و حقیقتا بهش نیاز دارم.

تا درودی دیگر بدرود کلاسم شرو شد.



رابطهجواباحترامفلسطین
Im in LOVE with art, book, poem, cosmology maybe?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید