ویرگول
ورودثبت نام
Moon?
Moon?
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

«تو زیباترین هستی»

تو زیباترین دخترِ دنیا هستی . تویی که یاد گرفته ای روی پای خودت بمانی ، تویی که میتوانی حقِ خودت را بگیری ،  تویی که به خودت اعتماد داری و تویی که باور داری، میتوانی هر کاری را که بخواهی، انجام بدهی . تو چقدر زیباتر میشوی، آن لحظه هایی که میکوشی چیزهای جدید بیاموزی . چقدر جذابتر میشوی، وقتی برای خودت کتاب میخری . راستی جلدِ کتابِ " خودت باش دختر " چقدر به رنگ پوستت می آید و کارِ خیلی خوبی کردی که رنگِ بلوزت را با فونتِ کتابِ " شُدن - میشل اوباما " سِت کرده ای ، خیلی جوانتر نشانت می دهد .
تو زیباترین دختر دنیا می شوی، آن وقتهایی که ورزش می کنی ، شاد هستی ، انرژی و انگیزه داری ، موسیقی گوش می دهی و برای خودت کلی طرح و برنامه می ریزی. 
تو زیباترین دختر دنیا هستی. شک نکن . زیپِ کیفِ لوازمِ آرایشت را باز کن ، آن مدادِ قهوه ای تراش خورده ات را بردار و روی آینه بنویس : من زیباترین هستم .
بنویس : من برای خودم کلی برنامه دارم .
بنویس : من قوی هستم .
و بنویس : من می توانم .


دخترزیباتریندنیاشدنتو
...??? ???? ?? ? ??????? ????????? ??????? ?? ? ???? ???
جهت سرگرمی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید