ویرگول
ورودثبت نام
آرش عظیمی
آرش عظیمی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

صبح زود بیدار شدم

یادمه دوران مهد و دبستان از بیدار شدن در صبح زود خیلی بیزار بودم

حتی در راهنمایی هم همینطور

نمی دونستم کلا چرا باید صبح زود بیدار شد وقتی که میشه شب دیر خوابید.

ولی هر چه بزرگتر شدم فهمیدم صبح خیلی زود بیدار شدن لطفیه که در حق خودت می کنی

یعنی به خودت اجازه نمی دی تا دیر وقت بیدار بمونی به همه چی برسی الا خودت

صبح زود بیدار میشی و یک سری کارها رو مجبوری به خاطر خودت انجام بدی

مثل ورزش کردن و دوش گرفتن و کتاب خوندن

کلا این حس که می تونم خورشید را شکست بدم یک حس وصف ناپذیری داره

فکر کنم ساعت خوبی باشه وقتی 5 صبح بیدار میشی

و ورزش و حمام و مطالعه به مدت 2 ساعت

واقعا کل روزم رو میسازند اینا

ولی به همه توصیه نمی کنم چون همه که نمی خوان موفق بشن!!!!


آرش عظیمی

دلنوشتهصبحبیدار شدن
آرش عظیمی Arash Azimi
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید