ویرگول
ورودثبت نام
آرش عظیمی
آرش عظیمی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

یک داستان جالب:آیا باید کتاب مطالعه کنیم؟

چقدر مطالعه کنم واقعا کافی باشه؟!!!

چقدر پول کتاب بدم

حالا بعد از کشیدن درد پول دادن

باید درد خواندن هم به خودم بقبولانم

و بعد تا اخرش خودم رو دلداری بدم که بخونم و تنبلی نکنم

تمومی نداره که

حالا بعد از این ها تازه به خاطر پول و وقتی که دادم باید خودم رو قانع کنم که چقدر کتاب خوبی بود و من دوست داشتم... الکی

یک روز در میدان انقلاب قصد خرید کتاب داشتم

کتابفروش که خیلی اهل مطالعه بود و دکترا هم داشت

با من صمیمی شد و گفت شغلت چیه؟
گفتم در حوزه بازرگانی کار می کنم

گفت خیلی خوبه . میتونی خوب پول در بیاری و با پولش کتابهای خوب بخری

این حرفش خیلی درست بود به نظرم

کتاب خریدن هم آسایش مالی لازم داره که هی نخوای خریدنش رو عقب بیندازی و یا نخری و یا قرض کنی و ...

لااقل اول کتاب پول درآوردن برای کتاب خریدن رو باید خواند و بعد کتاب خرید و خواند...

موافقید؟

آرش عظیمی

داستانخاطرهکتابپول
آرش عظیمی Arash Azimi
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید