ویرگول
ورودثبت نام
با شِکَر زیاد
با شِکَر زیاد
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

اسکار بهترین بی طرفی رو هم بدیم به ساعتا و اینستاگرام


اسکار بهترین بی طرفی رو هم بدیم به ساعت ها که گذر لحظه های خوب و بد براشون فرقی نداره و میگٌذرند...
از مچی گرفته تا دیواریش ... فرقی براشون نداره تو حالت خوبِ یا بد ... میگٌذرند...
اما به زعم من اینقدر هم ٬ قاضی بودن و بی طرف بودن خوب نیست ..
من دوست دارم یه روزایی زمان وایسته.. نگذره..
البته که نمیشه و این هم فقط خواسته ی من نیست... اما...


اما به نظرم خوب تلاش کردیم.. به یه جاهایی هم رسیدیم...
دیدیم نمیشه لحظات رو نگه داشت... ثبتشون کردیم رو کاغذ ...
عکس ها و فیلم ها آخرین تلاش های بشر هستن برای ثبت و نگهداری لحظات خوب و بد بود...
تا اینکه دنیای مجازی و مانیتور ها مارو محروم کردن از لمس کردن عکس هامون...
آلبوم های عکس ها تو کمد خاک می خوردن و عکس های لحظه ای در قالب پست اینستاگرام ثبت و ضبط می شدند و بازار داغی داشتند و دارند...
خیلی جذاب بود واقعا و از طرفی ترسناک...!

اینستاگرام در سال ۲۰۱۲
اینستاگرام در سال ۲۰۱۲



کم کم این ثبت و ضبط لحظه ها به عمیق ترین قسمت های زندگیمون رسوخ کرد!
یه سری از اینور بوم افتادن و یه سری از اون ور بوم!


پیشرفت اینستاگرام
پیشرفت اینستاگرام




حالا من برای یه عالمه آدم شدم یه عکس پروفایل گِردالو که
ثبت کرده ٬
نگه داشته ٬
لحظه های خوب و بدش رو ٬
چون نتونسته مثل ساعتای دیواری بی تفاوت بگذره از لحظه ها و فقط بگذره واسه یه اسکار...

دلنوشتهچرت نویساینستاگرامفضای مجازیداستان کوتاه
لطفا قهوه رو دو تا بکنید ٬٬ بیا رو به روی من بشین٬ تو چشام نگاه کن به جای زُل زدن به فنجونت ! من اونقدرا هم به درد نخور نیستم ! منو دور ننداز !!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید