ویرگول
ورودثبت نام
با شِکَر زیاد
با شِکَر زیاد
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

موزیک متن زندگیتو میشنوی ؟


زندگی مثه صندلی بازیه.. البته تا آخرش کسی بهت نمیگه داشتی بازی می کردی..!
آهنگ رو پلی می کنن و میگن برقص...
کار پیدا کن.. ازدواج کن.. سر و سامون بگیر.. درس بخون ٬ برو ٬ بیا ... به چی برسیم ؟!
مگه مقصدی درکاره ؟
منتظر چی هستیم..؟ آهنگ زندگی هر لحظه امکان داره قطع بشه و بدون صندلی بمونیم..

چرا بیشتر از زندگی لذت نمی بریم ؟؟ رقص زندگی رو با جون و دل انجام نمیدیم ؟

تو زندگیه هممون بوده لحظه هایی که تا رومونو برگردوندیم یه هو دیدیم یکی نیست... صندلیشم نیست.. ! یه جوری نیست که انگار اصن از اولش نبوده !
چنان با یه صندلی میرن که انگار وجود نداشتن !

نمی دونم آهنگ زندگی من کی تموم میشه ؟!
کی حواسم نیست بشینم رو صندلی تا با قطع شدن آهنگ ٬ از بازی حذف بشم !
یه جوری برم که انگار اصن نبودم !

چرک نویس های من
چرک نویس های من


به زعم من٬ زندگی هر آدم یه موزیک متن داره ! عین فیلما !
یه موقع ها شاده ... یه موقع ها غمگین ... یه موقع کمدی و یه موقع ها سراسر اضطراب و ترس !
حالا اینکه شما این موزیک رو تو زندگی نمیشنوین ٬ یه قصه ی جداست !
ولی من میشنوم ! همیشه ...
راستش تازه وقتی می خوام موزیک متن زندگیمو نشنوم آهنگ میزارم و صداش رو زیاد می کنم !!
دیوونه نیستم به خدا ! بهترین خودمم !
نمونه ی ساقی محل هم نیستم ! چیزی مصرف نمی کنم !


اما عاشق اینم بر خلاف جهت برم !
عاشق اینم که زندگی رو جوری بکنم که بقیه نمی کنن !!
من زیاد آرزو می کنم و به آرزوهام دستور میدم تا بهم برسن !!
زیادم تو رویا نمیمونم !

خلاصه؛ من موزیک متن زندگیمو میشنوم از بس کله خرم !!!
باهام حرف میزنه با صدای پرنده ها و صدای رود جاریش ...
خیلی باید کور بود و ندید ... خیلی باید کر بود و نشنید...
یه بار دارم زندگی می کنم ! یه بار دارم میرقصم !
فرق نداره برام ... آهنگ غمگینم برام بزاری می رقصم و لذت می برم تا صندلی بازیم تموم شه .

بهار ۱۴۰۰
باز جوگیر یه عالمه نوشتم !??

دلنوشتهداستان کوتاهنویسندگیچرکنویسداستان نویسی
لطفا قهوه رو دو تا بکنید ٬٬ بیا رو به روی من بشین٬ تو چشام نگاه کن به جای زُل زدن به فنجونت ! من اونقدرا هم به درد نخور نیستم ! منو دور ننداز !!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید