ویرگول
ورودثبت نام
‌سید رسول
‌سید رسول
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

کارت زرد برای دو نفر فعلا!

سلام. راستش از آخرین باری که پست نوشتم خیلی میگذره دلیلش هم اینه که یک تصادف سخت داشتم و ماه ها توی بستر بودم و به تازگی بهتر شدم :)))

امروز میخوام به سبک جناب دست انداز به دو نفر کارت زرد بدم. قبلش باید بگم که بیاین یک سوال از خودمون بپرسیم؟ چقدر تعداد لایک ها برامون اهمیت داره؟

شاید خیلی هامون پاسخ بدیم هیچی و اینجا فقط برای دل خودمون مینویسیم و شاید خیلی هامون هم بگن معلومه که اهمیت داره، وقتی تعداد لایک ها بالا باشه یعنی اینکه ما بیشتر دیده شدیم و این خیلی حس لذتبخشیه که با مخاطب ارتباط برقرار کردیم. من هم موافق هردو نظر هستم اما به نظرم نباید خودمون رو فریب بدیم و اکانت جعلی بسازیم تا به زور تعداد لایک هامونو بالا ببریم. ما باید با خودمون و عملکردی که داشتیم روراست باشیم. برای همین به دوتا کاربر البته فعلا، کارت زرد میدم و میگم که این لایک کردن ها درست نیست.

کاربر اول آقای دست انداز! من الگوی لایک چندین مطلب ایشونو بررسی کردم و همزمان با این افراد مواجه شدم که لایک کردن!

نفر بعدی که کارت زرد میگیره، خانم نازنین باقری هست!

به نظرم واقعا هیچ رقابتی توی تعداد لایک وجود نداره پس حداقل با خودمون صادق باشیم :)

اینا فقط یک درد و دل دوستانه بود و قصد توهین نداشتم.

موفق باشین. یاعلی


حال خوبتو با من تقسیم کنتذکرکارت زردلایک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید