ویرگول
ورودثبت نام
ali gudarzi
ali gudarzi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چگونه یک مشتری قدیمی رو فراری بدیم.

سال‌ها #نوین_چرم برند محبوب من بود و کیف و کفش و کمربند و هر چیزی که لازم داشتم رو ازشون خرید می‌کردم.

یه کارت مشتریان هم دارن که ده درصد خرید رو اعتبار بهت می‌ده می‌تونی ازشون خرید کنی، آخرین بار هفته‌ی دوم/سوم فروردین بود که خرید کردم و کارت همراهم نبود و طبق روالشون عکس فاکتور رو به بات تلگرام فرستادم تا اعتبار رو اضافه کنه

امروز که خواستم از اعتبارم استفاده کنم گفت کارت شما اعتبارش تموم شده، اعتبارش اسفند ۹۹ بود و همچنین اعتباری که داشتی سوخته، درخواست بده که کارت جدید صادر بشه

منم تصمیم گرفتم خرید نکنم، بیام بیرون و دیگه از نوین چرم خرید نکنم.

وقتی اومدم با خودم فکر کردم چقدر تبلیغ می‌کنن و تخفیف می‌ذارن که یه مشتری جدید جذب کنن، اگه مثلا یه پیامک می‌دادن که تا فلان موقع اعتبار کارتت تموم می‌شه اعتبارت از بین می‌ره یا حتی بهتر از اون اعتبار به کارت جدید منتقل می‌شد یا فروشنده اختیاری داشت و فکری برای این مواقع شده بود انقدر راحت یه مشتری ده‌ساله رو از دست نمی‌داد.

چرا یه برند ایرانی انقدر که هزینه برای تبلیغات می‌کنه فرایند درستی نمی‌چینه؟

نوین چرممشتریبازاریابیبرندینگخدمات مشتریان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید