ویرگول
ورودثبت نام
دلفین وست
دلفین وست
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

آشنایی با مستر تریدر (محمد مهدی سامانی پور)


سلام، من «محمد مهدی سامانی‌ پور» هستم. به من لقب مستر تریدر «Mr.Trader» داده‌اند؛ چرا که در زمینه‌ تریدینگ و معامله در بازارهای مالی مختلف کار می‌کنم. فعالیت من از سال 1392 شروع شد؛ در همان سال به امید این که بتوانم به کمک معامله در بازاری چون فارکس «Forex» یک ‌شبه پولدار شوم، وارد میدان شدم. اما رؤیای یک شبه پولدار شدن من پس از دو سال تبدیل به یک کابوس وحشتناک شد، چرا که به جای سود کردن، هر روز بیشتر از دیروز ضرر می‌کردم و در نهایت متحمل زیان‌های بسیاری شدم. بالاخره دست از معامله نگه ‌داشتم تا بیشتر از آن ضرر نکنم و بتوانم راه‌حلی پیدا کنم.

به صورت مکرر از خودم سؤال می‌کردم که دلیل ضرر کردن‌های پی در پی من چیست؟! خوشبختانه وقتی از خودمان سؤالات درست بپرسیم، به پاسخ‌های درستی خواهیم رسید. بالاخره جواب صحیح و ساده‌ای را برای این سؤال خود پیدا کردم و پاسخ من «نداشتن اطلاعات و دانش مالی کافی در حوزه سرمایه گذاری» بود!!

بیشتر بخوانید: تریدر شو جامع‌ترین و بهترین دوره آموزش بازارهای سرمایه گذاری

من واقعاً اطلاعات کافی در مورد استراتژی‌های معاملاتی فارکس و دیگر بازارهای مالی نداشتم و کسی هم در کنارم نبود تا این موارد را به من یاد بدهد. در واقع من هیچ استاد با منتوری را در کنار خودم نداشتم. بالاخره تصمیم گرفتم که هرطور شده در این باره آموزش کافی ببینم و زیان‌های خود را جبران کنم. از مطالعه‌ مقالات سرمایه گذاری شروع کردم و پس از تلاش فراوان توانستم تحلیل تکنیکال واقعی را فرا بگیرم. از آن پس معاملات من وارد سوددهی شدند و توانستم نه تنها زیان‌های خود را جبران کرده، بلکه سرمایه‌ام را نیز چند برابر کنم.

پیش‌بینی شگفت‌انگیز ریزش بیت‌کوین با تحلیل تکنیکال!

پس از کسب سودهای پی در پی در بازارهای مالی مختلف بود که به من لقب مستر تریدر را دادند و هنوز هم با افتخار این لقب را با خود دارم. من به آن دلیل در بازارهای مالی مختلف با موفقیت روبه‌رو می‌شدم، چون تحلیل تکنیکال را به‌صورت اصولی و حرفه‌ای یاد گرفته بودم. تحلیل تکنیکال از آن شگردهایی است که همیشه و در هر کجا می‌توان روی آن حساب کرد. یکی از پیش‌بینی‌هایی که به کمک همین تحلیل انجام دادم و خاطره بسیار خوبی از آن دارم، پیش‌بینی اُفت نرخ بیت‌کوین از 14 هزار دلار به 3 هزار دلار است که قبلاً آن را پیش بینی کردم و دقیقاً اتفاق اُفتاد!!

پیش بینی ریزش ارزهای دیجیتال توسط مستر تریدر

من و رسالت جدیدم

تمرکز اصلی من روی «تحلیل تکنیکال» است و موفقیت‌هایی که تا به امروز در بازارهایی چون بورس، فاکس، طلا، کریپتوکارنسی و .... کسب کرده‌ام، همگی به کمک دانش تحلیل تکنیکالی بود که قبلاً آن را فرا گرفته بودم. حالا مایلم تا اطلاعات مالی خود را در اختیار کسانی قرار دهم که در اول راه سرمایه گذاری و ورود به بازارهای مالی قرار دارند تا نگذارم آن‌ها کابوس‌های زیان من را تحمل کنند.

من تمام اطلاعات مالی خود را در بستر «دلفین وست» به دانشجویانم ارائه می‌کنم. با توجه به این که شگردهای معاملاتی در بازارهای مالی مختلف به سرعت در حال تغییر و به‌روزرسانی هستند و همچنین منابع فارسی غنی برای فراگیری دانش سرمایه گذاری به زبان فارسی وجود ندارد، تمرکز من و همکارانم در دلفین وست روی ارائه‌ی دانش روز جهان به کاربران ایرانی است. دلفین وست تا به امروز توانسته دستاوردهای زیر را داشته باشد:

1) برگزاری اولین و بزرگترین کنگره تکنیکالیست‌ها در ایران

2) برگزاری ۱۲۰۰ جلسه مشاوره خصوصی

3) برگزاری ۴۳ دوره آموزشی تخصصی در مورد روش‌های مختلف سرمایه گذاری

4) آموزش بیش از ۲۳۰۰ دانشجو برای فعالیت در زمینه سرمایه گذاری

5) و ....

بیشتر بخوانید: آیا صندوق های سرمایه گذاری مطمئن هستند؟

با ما همراه شوید

حالا که قصه‌ی مستر تریدر شدن من را می‌دانید، باید به شما بگویم که من در دلفین وست تنها نیستم و عده‌ای دیگر از برترین اساتید تحلیل کشورمان نیز در دلفین وست با من هستند تا بتوانیم گام بزرگی را در زمینه‌ی انتقال این دانش ارزشمند به جوانان ایرانی برداریم. اگر به دنبال آموزش‌های اصولی بورس، فارکس، کریپتو، طلا، مسکن و .... هستید، با ما همراه شوید و مطمئن باشید ما تا رسیدن به بزرگ‌ترین معاملات‌تان همراه شما خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: چگونه در بورس ضرر نکنیم؟

آموزش بورسآموزش فارکسمستر تریدرآموزش سرمایه گذاریMr. Trader
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید