ویرگول
ورودثبت نام
دکتر کرمانی
دکتر کرمانی
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

رژیم دکتر کرمانی به همه‌ی ذائقه‌ها احترام می‌ذاره

من محمد بوریایی هستم. 29 ساله‌مه و در بوشهر زندگی می‌کنم. ازدواج نکردم و مجردم. وزنم قبلا 90 کیلو بود با قد 177. با رژیم دکتر کرمانی بعد از 9 ماه به وزن 76 کیلو رسیدم.

من خیلی پرخوری می‌کردم. اهل خوردن تنقلات بودم و به خصوص نوشابه و چیپس و پفک و بستنی می‌خوردم و خلاصه هر خوراکی مضر پرکالری که فکر کنید عاشق بودم و هی وزنم اضافه می‌شد. در کنار پرخوری استرس هم داشتم و خود استرس هم مزید بر علت بود و بیشتر باعث چاقی و اضافه وزن می‌شد.

ورزش رو که شروع کردم، رژیم و برنامه‌ی غذایی نداشتم. یکی از دوستانم من رو که دید، گفت فلانی تو دو ماهه در حال ورزشی پس چرا تغییر نمی‌کنی؟! انگار اصلا یک کیلو که هیچ، نیم کیلو هم وزنت کم نشده. اینجا بود که بهم برخورد. انگار تلنگری بود برام این حرف. قبل از این قرص لاغری مصرف کرده بودم و مشاوره گرفته بودم اما نتیجه نداشت. مشاورم بود که قرص لاغری بهم داد و هیچ راه حل درست و درمونی برام نداشت. منم که نمی‌خواستم برم جراحی کنم یا با دمنوش لاغر بشم. اینه که رو آوردم به ورزش! ولی حتی اونم کافی نبود.

از چاقی خسته شده بودم. می‌رفتم لباس بخرم ولی نتیجه‌ای غیر از افسردگی و ناراحتی نداشت برام. چون چیزی که دلم می‌خواست سایزم نبود. ورزش هم که جواب نداد و این شد که تصمیم گرفتم رژیم بگیرم.

من قبلا هم اسم آقای دکتر رو شنیده بودم و توی زمینه‌ی تغذیه و سلامتی ایشون خیلی معروف و نامدار هستند. یکی از دوستانم هم با رژیم ایشون لاغر کرده بود و این خیلی انگیزه شد برای من. وقتی دیدم دوستم اینطور نتیجه گرفته تصمیم گرفتم حتما این رژیم رو امتحان کنم. اینه که رفتم توی سایتشون و ثبت‌نام کردم.

محمد بوریایی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
محمد بوریایی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

رکورددارهای رژیم دکتر کرمانی رو توی پیجشون دیدم و خیلی امیدوار شدم. از اینکه می‌دیدم آدم‌های زیادی مشکل اضافه وزن داشتن و تونستن با رژیم ایشون وزن کم کنن و لاغر بشن خیلی انگیزه می‌گرفتم. خانواده‌ هم حسابی پشتم بدن و بهم روحیه می‌دادن. هر کسی من رو می‌دید می‌پرسید چه رژیمی گرفتی چیکار کردی! رژیم دکتر کرمانی رو به خیلی‌ها معرفی کردم و ثبت‌نام کردن تا برنامه بگیرن.

اول من یه دوره‌ی سه ماهه ثبت‌نام کردم و توی همون سه ماه‌اول خیلی کم کردم. اما هنوز نیاز به رژیم داشتم اینه که تمدید کردم و خلاصه کلا 9 ماه طول کشید تا 14 کیلو وزنم پایین بیاد.

توی یکی دو ماه اول رژیم آدم سریع‌تر وزن کم می‌کنه و به مرور که لاغر میشی سرعت کاهش وزن هم پایین میاد. اینه که باید صبور بشی تا به اون نتیجه‌ای که می‌خوای برسی.

لیست غذایی من، پرپروتئین بود. بدنسازی و پیاده‌روی هم که پای ثابت رژیم من بودن. یوگا و مراقبه هم انجام می‌دادم و هم حال بدنم هم حال خودم خیلی خوب بود.

برای رژیم گرفتن، آرامش و دوری از استرس هم فاکتور مهمیه. خود استرس باعث میشه هورمون گرسنگی ترشح بشه و تو برای آروم کردن خودت به پرخوری رو بیاری و چاق بشی.

محمد بوریایی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
محمد بوریایی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

من توی دوره‌ی رژیمم همه جوره برنامه‌م رو رعایت می‌کردم حتی توی مسافرت و مهمونی. خدا رو شکر رژیم دکتر کرمانی آنلاینه و می‌تونی از طریق اپلیکیشن غذاها رو انتخاب یا جایگزین کنی. اینطوری اندازه‌ها رو بهت میده و دیگه رعایت می‌کنی.

توی برنامه‌ی دکتر کرمانی، تنوع زیادی وجود داره حتی غذاهای محلی و انواع ذائقه و سلیقه هم توش گنجونده شده. کلیپ‌های خود آقای دکتر هم خیلی مفیده و من همیشه صحبت‌ها و توصیه‌هاشون رو دنبال می‌کنم مثلا قبلا نمی‌دونستم منظور از یک کف دست نان، دقیقا چه‌قدره! تا اینکه دیدم آقای دکتر توی یه ویدیو این رو دقیق توضیح دادنو فهمیدم نباید انگشت‌ها رو موقع اندازه‌گیری نان حساب کرد. اینه که راهنمایی‌های خودشون هم خیلی کمک کننده‌س و کم کم آدم دستش میاد چطوری و چه‌قدر غذا بخوره!

حتی اگر غذایی توی برنامه‌ی رژیمم نبود با راهنمایی دکتر و کلیپ‌هاشون دستم میومد چیکار کنم یا چطوری جایگزین کنم. اینطوری هم غذاهای مورد علاقه‌ت رو می‌خوری هم لاغر میشی.

پشتیبان‌ها هم خیلی خوب پیگیر بودن و وضعیتم رو پیگیری می‌کردن. خودشون تماس می‌گرفتن و شرایط رو چک می‌کردن و به سوال‌هام جواب می‌دادن.

توی رژیم مشکل خاصی برام پیش نیومد. ریزش مو نداشتم و آزمایش هم که دادم همه چیز سر جاش بود.

الان که وزنم پایین اومده راحت‌تر از گذشته ورزش می‌کنم و لباس‌های مورد علاقه‌م رو می‌پوشم. من این سلامتی و خوش‌اندامی رو مدیون دکتر کرمانی و رژیم خوبشونم.

محمد بوریایی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
محمد بوریایی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

توصیه‌م به کسانی که اضافه وزن دارن اینه که :

1- فقط یک بار رژیم دکتر کرمانی رو بگیرید تا تفاوت این رژیم رو متوجه بشید.

2- اول از همه به خاطر سلامتی‌تون به فکر لاغری باشید.

3- آرامش داشته باشید و با ورزش، استرستون رو کنترل کنید.

کاهش وزنرژیم کاهش وزنرژیم دکتر کرمانیرکورددار کاهش وزنلاغری
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید