ویرگول
ورودثبت نام
دکتر کرمانی
دکتر کرمانی
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

رژیم دکتر کرمانی یه انتخاب بود نه یه اتفاق!

من فروغ‌السادات للهی 39 سالمه و متاهلم. یک فرزند پسر هم دارم و ساکن تهرانم. وزن من قبلا 114 کیلو بود و با رژیم دکتر کرمانی به وزن 80 کیلو رسیدم. مجموعا 36 کیلو وزن کم کردم و از سایز 54 به 42 رسیدم.

لاغری برای من تبدیل به رویا شده بود. فکر می‌کردم هیچوقت این اتفاق نمی‌افته. از بچگی تپل بودم و همیشه احساس تفاوت می‎‌کردم با بقیه و ناراحت بودم به این خاطر.

قبل از رژیم دکتر کرمانی چند تا رژیم دیگه هم امتحان کردم ولی نتیجه‌ای نگرفتم. رژیم کتوژنیک، رژیم پرپروتئین و چند مدل رژیم دیگه رو امتحان کردم ولی تاثیری نداشتن یا انقدر سخت بودن که من ول می‌کردم.

دوست نداشتم اطرافیانم بفهمن من رژیم دارم چون وقتی متوجه می‌شن رژیم گرفتی انگار نگاهشون فرق می‌کنه یا انتظارشون بیشتر می‌شه و بهت فشار میاد، این آزارهنده‌س.

من از طریق اینستاگرام با پیج دکتر کرمانی و رژیمشون آشنا شدم. قبل از اینکه ثبت‌نام کنم خیلی تحقیق کردم تا بالاخره تصمیمم رو گرفتم.

نوع رژیم من روزمنو بود. اولاش خیلی سخت پیاده‌روی می‌کردم و به نفس نفس می‌افتادم. اما کم کم که وزنم پایین اومد پیاده‌روی هم برام راحت‌تر شد و بهش عادت کردم. الان هم که کاهش وزنم کند شده باشگاه ثبت‌نام کردم تا ورزش کنم.

محمد صیادی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
محمد صیادی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

خوبی رژیم دکتر کرمانی اینه که می‌تونیم از همون غذاهای همیشگی بخوریم و با خانواده سر یه سفره بشینیم. برای من که نمی‌خواستم دیگران متوجه رژیم داشتنم بشن این رژیم یه گزینه‌ی عالی بود چون می‌تونستم توی مهمونی غذای میزبان رو جایگزین کنم و بخورم.

اینکه با رژیم دکتر کرمانی آشنا شدم، یه اتفاق بود ولی برای گرفتنِ این رژیم بعد از کلی تحقیق تصمیم گرفتم و مطمئن بودم همین بهترین گزینه برای منه.

اوایل شروع رژیمم متوجه شدم کیست تخمدان دارم. کارم به جراحی کشید. پزشکم گفت که اضافه وزن عامل به وجود اومدن کیسته و باید وزنم رو کم کنم. این اتفاق و جراحی باعث شد خیلی جدی‌تر بشم توی رژیم و کاهش وزن.

هر روز پیاده‌روی می‌کردم و کلا لایف استایلم رو تغییر دادم. قبلا فست فود زیاد می‌خوردم و کلا پرخوری می‌کردم. اما حالا سبک زندگی و تغذیه‌م عوض شده.

مشاور و پشتیبانی دکتر کرمانی خیلی خوب بودن و درست راهنمایی می‌کردن. صحبت‌های خودشونم که خیلی عالی هست همیشه و کلی کمک می‌کنه و انگیزه میده بهمون.

وقتی تصمیم می‌گیری کاری رو انجام بدی و به یه هدفی برسی دیگه نباید اون رو به شرایط گره بزنی! هر شرایطی هم که باشه، مسافرت و مهمونی و عروسی فرقی نداره. تو اراده کردی رژیم بگیری پس بر اساس اراده‌ی خودت باید عمل کنی نه بر اساس شرایط.

کار راحتی هم نیست اما ارزشش رو داره. من وقتی شب مهمونی دعوت بودم از صبح حواسم رو جمع می‌کردم که طوری کالری مصرف کنم که سهمی برای شام مهمونی بمونه و بتونم به اندازه غذا بخورم.

محمد صیادی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
محمد صیادی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

بعد هم با برنامه تطابق کالری می‌دادم و کسی هم متوجه رژیم من نمی‌شد. یه مدتی که گذشت و وزنم پایین اومد و لاغر شدم، دیگه کاهش وزنم به چشم می‌اومد و بقیه تازه متوجه شدن من تمام اون مدت رژیم بودم.

من قبلا ناراحتی گوارشی داشتم و اسید معده خیلی اذیتم می‌کرد که شاید به خاطر عادت‌های بد غذاییم بود، اما بعد از رژیم این مشکلم رفع شد. ریزش مو رو هم با مصرف مولتی ویتامین مینرال رفع کردم.

پشتیبانی خیلی خوب راهنمایی می‌کردن و انگیزه می‌دادن. هروقت خسته می‌شدم یا می‌خواستم کلا بزنم زیر میز و بی‌خیال رژیم بشم، پشتیبانی حمایت می‌کردن و بهم دلگرمی می‌دادن. می‌گفتن طبیعیه خسته بشی جا بزنی و خلاصه با حرفاشون و راهکارهاشون کاری می‌کردن که جدی‌تر و بهتر از قبل ادامه بدم.

خانم دکتر تیم روانشناسی حرف خیلی خوبی می‌زدن؛ که اگر رژیم رو شکستین خودتون رو ملامت نکنید. این حرف برای من خیلی تاثیرگذار بود. حرف بسیار درستیه. نباید به خودمون انرژی منفی بدیم آدم توی این راه باید روحیه‌ش رو حفظ کنه.

همسر و خانواده‌م و خواهرهام خیلی تشویقم کردن. مدام می‌گفتن خیلی خوب شدی جوون شدی لاغر و خوش‌تیپ شدی! واقعا هم لاغری توی سن من خیلی تاثیر گذاشت انگار ده سال جوون‌تر شدم.

هر کسی من رو بعد از چندوقت می‌بینه همین رو میگه بهم. وقتی عکس‌های گذشته‌م رو نگاه می‌کنم همین حس رو دارم که خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم. چاقی سنم رو خیلی بالا برده بود.

رژیم دکتر کرمانی برای من نتیجه‌ی خیلی مطلوبی داشت و خیلی راضی هستم. همین که همه چیز می‌تونستم بخورم باعث شد توی مسافرت و مهمونی هم راحت رژیمم رو رعایت کنم و کنار بقیه از دورهمی لذت ببرم. همچین رژیمی رو چرا باید عوض کرد؟ آنلاین بودنش هم حُسن خیلی بزرگیه و کار رژیم رو راحت‌تر می‌کنه.

حرف آخرم اینه که کافیه آدم اراده کنه و بعدم یه برنامه‌ی خوب مثل رژیم دکتر کرمانی رو انتخاب بکنه. این رژیم، بهترین گزینه‌س و فقط اراده می‌خواد.

محمد صیادی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
محمد صیادی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

توصیه‌م به کسانی که اضافه وزن دارن اینه که :

1- به فکر سلامتی باشید و رژیم گرفتن رو عقب نندازید.

2- تحرک و ورزش رو فراموش نکنید، به خصوص پیاده‌روی که راحت و ساده‌س.

3- من الان به خودم می‌گم چرا زودتر اقدام نکردم. پس شروع کنید تا بعدا افسوس نخورید.

رژیم دکتر کرمانیرژیمکاهش وزنلاغریرکورددار کاهش وزن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید