ویرگول
ورودثبت نام
دکتر کرمانی
دکتر کرمانی
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

هیچ قدرتی بالاتر از اراده نیست

من شیرین احمدی 41 ساله هستم و اهواز زندگی می‌کنم. متاهلم و صاحب دو فرزند. وزن من قبلا 132 کیلو بود و با رژیم دکتر کرمانی به وزن 104 کیلو رسیدم.

این 28 کیلو رو طی یازده ماه کم کردم و حالا هم رژیمم ادامه داره و برنامه‌ی جدید گرفتم چون هنوز با وزن ایده‌آلم فاصله دارم.

من از وقتی یادم میاد یعنی از زمان بچگی تپل بودم. توی سال‌های اخیر که مادر شدم هم به خاطر زایمان چاق‌تر شدم و روز به روز وزنم بالاتر رفت.

البته رژیم دکتر کرمانی اولین رژیم من نبود و قبل از اون چندبار رژیم‌های مختلفی رو امتحان کرده بودم که همگی سخت و پر از ممنوعیت بودن.

دیگه کم کم به فکر جراحی افتاده بودم که دیگه همون موقع توی اینستاگرام به پیج دکتر کرمانی برخوردم. با دیدن ویدیوهای دکتر کرمانی خیلی انگیزه گرفتم و با خودم گفتم وقتی بقیه تونستن، من چرا نتونم!

خلاصه بلافاصله بعد از دیدن ویدیوهای دکتر و شنیدن صحبت‌هاشون برای گرفتن رژیم اقدام کردم.

شیرین احمدی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
شیرین احمدی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

نوع برنامه‌م روزمنو بود. کنار رژیم، ورزش و پیاده‌روی هم داشتم و حتی توی خونه سعی می‌کردم تمرین کنم و از پا ننشینم و این توی کاهش وزنم خیلی تاثیر داشت و باعث شد تاثیر رژیم بیشتر خودش رو نشون بده.

یک روز که یکی از پیراهن‌هام رو توی تنم امتحان کردم و دیدم اندازه‌م شده و تنگم نیست و توی تنم قشنگ وایمیسته خیلی خوشحال شدم و ذوق کردم، خیلی خیلی حس خوبی داشتم.

توی مهمونی هم مشکلی نداشتم. قبل از مهمونی یه میان‌وعده‌ی مناسب می‌خورم تا توی مهمونی دچار ولع و پرخوری نشم.

بعد هم از غذاها و خوراکی‌های مهمونی به صورت گزینشی انتخاب می‌کردم. هر چی بهتر و مناسب‌تر بود می‌خوردم مثلا نصف سیب با خیار.

غذا رو هم از روی لیست روزمنو انتخاب یا جایگزین می‌کردم. خلاصه اوضاع کاملا تحت کنترلم بود و حواسم به خوراکم بود تحت هر شرایطی حتی مهمونی.

این خوبی روزمنوی دکتر کرمانیه که می‌تونی هر چی می‌خوای بخوری و انتخاب بکنی مثلا یه میان‌وعده‌ای بهت میده که تو اون روز نداری؛ مثلا یه مشت پستنه یا بادوم که من اگر نداشتم جایگزینش رو انتخاب و مصرف می‌کردم.

مشکل خاصی توی طول رژیم برام به وجود نیومد و ریزش مو و ضعف و بی‌حالی نداشتم چون مولتی‌ویتامین و قرص آهن مصرف می‌کردم.

شیرین احمدی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
شیرین احمدی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

برای شروع این رژیم فقط هفته‌ی اولش کمی سختم بود اما زود به شرایط عادت کردم و خودم رو تطبیق دادم. من اصلا اهل حذف غذاها و خوراکی‌های خوشمزه نیستم و برام خیلی سخته بخوام یه چیزایی رو اصلا نخورم و این رژیم ممنوعیتی نداشت و این خیلی خوب بود.

کلی وعده و میان‌وعده برات تعیین شده تا حس کمبود نکنی و به ولع و پرخوری نیفتی و مهم‌تر از همه کنار خانواده از همون غذای همیشگی می‌خوری.

پشتیبان‌های رژیم دکتر کرمانی هم خیلی عملکرد خوبی داشتن. خیلی بهم روحیه می‌دادن. مدام شرایط و تغییرات رو چک می‌کنن و تاکید می‌کنن که نباید خیلی به خودمون سخت بگیریم و اولویتمون باید اول سلامتی باشه بعد لاغری.

مثلا یه مشکلی که داشتم کاهش وزنم اوایل سریع‌تر بود و بعد کندتر شد. پشتیبانی راهنمایی کردن این اتفاق طبیعیه و برای همه همینطوره.

همسرم هم توی این مسیر خیلی کمکم کرد، تشویقم می‌کرد و هوام رو داشت. ازم تعریف می‌کرد و تغییراتم خوشحالش می‌کرد و بهم انگیزه می‌داد. داشتن حامی توی این مسیر خیلی حیاتیه.

من نیازی نمی‌دیدم رژیم دکتر کرمانی رو عوض بکنم. چون رژیم کاملیه و هیچ مشکلی باهاش نداشتم. ویدیوها و صحبت‌های خود آقای دکتر هم در کنار برنامه‌ی خوبشون، این رژیم رو کامل و بی‌عیب کرده.

من صحبت‌ها و توصیه‌های آقای دکتر و کارشناس‌ها رو دقیق دنبال می‌کردم و رعایت می‌کردم.

کاهش وزنم الان کمی کندتر شده اما همچنان سایز کم می‌کنم و اینطوری تغییراتم خیلی به چشم اومده و همه اطرافیان می‌گن خیلی خوب شدی خیلی لاغر شدی.

این حس خوب رو با هیچی نمیشه عوض کرد. من همیشه فکر می‌کردم اضافه وزن ارثیه و استخون بندیم درشته و کاریش نمیشه کرد.

همین طرز فکرم مانع موفقیتم می‌شد. تا باور نداشته باشی اتفاق نمیفته. اما به لطف دکتر کرمانی و رژیم خوبشون بالاخره روی اضافه وزن رو کم کردم و فهمیدم هیچ قدرتی بالاتر از اراده نیست.

شیرین احمدی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی
شیرین احمدی رکورددار کاهش وزن رژیم دکتر کرمانی

توصیه‌ی من به کسانی که می‌خوان لاغر بشن اینه که:

1- از صحبت‌های آقای دکتر استفاده کنید خیلی مفید و کاربردیه

2- اگر یه حامی داشته باشید انگیزه‌ی بیشتری می‌گیرید برای ادامه

3- تحرک رو فراموش نکنید و مکمل مناسب مصرف کنید تا راحت‌تر لاغر بشید

کاهش وزنافزایش وزندکتر کرمانیرژیم دکتر کرمانیرکورددار کاهش وزن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید