ویرگول
ورودثبت نام
zahra sani
zahra sani
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

چه افرادی قصد ازدواج با شما را ندارند؟

کسانی که این حرفهارو به شما میزنن???


?دوستت دارم اما آمادگی ازدواج کردن را ندارم!!!

شاید شما ھم این جمله را شنیده باشید نمی گوییم که فرد مقابل شما این ادعا را به دروغ مطرح کرده اما این جمله به شما می گوید که این فرد جز دوستی یا حتی یک رابطه رمانتیک، به دنبال چیز دیگری نیست. چنین فردی یا قصد ازدواج ندارد یا قصد ازدواج با شما را ندارد. پس بیھوده منتظر ننشینید و امید به این نداشته باشید که روزی طرف مقابل شما آمادگی ازدواج را پیدا بکند و شما با این امید فرصت های دیگر زندگی تان را از دست بدهید. لطفا واقع بین باشید و نگذارید احساسات و عواطف شما بر واقع بینی تان چیره شود.

? با هم باشیم اما به هم وابسته نشویم!!!

این جمله یعنی این رابطه یک روز تمام خواهد شد و شما باید آماده باشید که بعدا نگویید چرا با من اینکارو کردی ، چرا که در پاسخ خواهید شنید من که گفته بودم وابسته نشیم. بسیاری از افراد تصور می کنند اگر دشواری ھای یک رابطه را تحمل کنند و به قول خودشان این فرد ازدواج گریز را عاشق و وابسته کنند، به مقصودشان می رسند. اما باور کنید حتی اگر نقشه شما عملی شود، این فرد گزینه مناسبی برای ازدواج نخواهد بود.

? که من کلا نمیخوام هیچوقت ازدواج کنم فقط با هم دوست باشیم.

باز هم ممکن هست این فرد راست بگه اما درصد خیلی کمی ازین افراد پای حرفشون میمونن در واقع این افراد منظورشون به شما اینه که شما را برای ازدواج برنگزیده و شما فرد مورد نظرش برای ازدواج نیستید. پس منتظر معجزه نباشیم که شاید یه روزی نظرش عوض شه.

اگر شما هم ازین جملات شنیدید کامنت بذارید حتما تا دوستان دیگه هم از تجربه تون استفاده کنن.

روانشناسیازدواجرابطه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید