ویرگول
ورودثبت نام
محمد اختیارزاده
محمد اختیارزاده
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

در و دل یک مدیر محصول

سلام، این اولین متنی است که دارم مینویسم و بدون برنامه قبلی هم دارم اینکار و میکنم. تصمیم هم دارم بدون ادیت و ویرایش خاصی اون و منتشر کنم.

این متن هیچ بار علمی نداره و صرفا یک تجربه است، اینکه برای داشتن یه محصول خوب باید سعی کرد آدم ها رو همراه کرد با خود برای رسیدن به هدف یا اهدافی مشخص.

سخت ترین بخش این کار اینه که آدم ها نمیان توی چشم های شما نگاه کنند و بگن همراه هستیم و بریم جلو! یعنی عموما این اتفاق نمیافته بلکه شمایید که باید تلاش بکنید بفهمید هر کسی چه قدر میخواد یا میتونه که همراه شما برای رسیدن به هدف بشه.

توی این مسیر هر آدمی هم انگیزه های خودشو داره. این انگیزه ها مخلوطی از مواردی مثل مادیات، ارزش کار، توجه، تغییر جایگاه اجتماعی، ... میتونه باشه. دو اتفاق مهمه اول اینکه شما بتونید تشخیص بدید کدوم همکار شما جه مواردی براش مهمه و در نهایت بتونید توی تیمتون با یک عدالتی این موارد و به آرامی تقویت کنید و رشد بدید. پیشنهاد میکنم اگر حال و حوصلش رو دارید یه پروفایل برای هر همکارتون بسازید و توی اون بنویسید که چه چیزهایی میتونه براش جذاب باشه و چه تشویق هایی میتونه براش کمک کننده باشه.

در کل به من ثابت شده که ارزش انسان ها بیش از هر محصول و فرآیندی است. البته فراموش نکنیم که فرآیندها میتونن خدمتگزار خوبی در راستای ارتقاء حال خوب آدم ها و حس آرامش توی تیم شما باشند البته علاوه بر تسهیل و منظم کردن کارها...

متن و نوشتم در 23 خرداد ساعت 8:53 شب - کارخانه نوآوری آزادی

مدیر محصولایجاد انگیزهتوسعه محصولمحصول
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید