ویرگول
ورودثبت نام
elahe hamzavi
elahe hamzavi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

امون از خاطراتت:)

سلام...

خوبی؟!

حق داری گلگی کنی:) میدونم خیلی وقته نیومدم پیشت...

خب... یکم درگیر بودم

حالا کارام تموم شد واست تعریف میکنم

دیشب بازم بهم سر زدی... :)

اومدی تو خوابم:)

گفتی دلم واست تنگ شده...

منم:) دلم واسه یه لحظه دیدنت پرپر میکشه:)

نشستم عکسامونو دیدم:)))

میدونی چی عذابم میده؟ تو آدم عکس انداختن نبودی،

قبل از اینکه بری، انقدر باهم عکس انداختیم:))))

هربار دلم آتیش میگیره میبینمشون :)

گلی میگه حتما میدونستی میخوای بری

همراه خودت کلی خاطره ساختی:)

خواستم بگم خودت که رفتی...

اما خاطره هات هنوزم هستن:)

میشه اونا رو هم همراه خودت ببری؟ آخه لعنتیا بد میسوزونن:)))


-قانون نانوشته ی دلتنگی

-نوشته ی الهه حمزوی

الهه حمزویقانون نانوشته ی دلتنگیدلتنگیدستنویسخاطره
پـناه میبـرم به رویـا از شـر تمـام حقـایـق تـلـخ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید