ویرگول
ورودثبت نام
ارمیا ابراهیم زاده
ارمیا ابراهیم زاده
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

میزبان فا خوبی که تبدیل به دزد شد!

متاسفانه میزبان فا از وقتی که تصمیم که سرویس های خود رو بصورت کلود ارایه بده خیلی تغییرات رو ایجاد کرد و خیلی از مشتری ها ناراضی شدند.

در اسفند 1399 میزبان فا مشتریان قدیمی خود رو به سرور های جدیدش منتقل کرد که در این انتقال همه وبسایت های من در چند هاست خراب شدن و البته میزبان فا دوباره هاست منو راه اندازی کرد با بکاپ ولی بازم درست نشد و آخر هم خودم درست کردم.

در این مدت هم تا الان (شهریور) سرور ها کاملا مشکل پیدا کردن و پر از باگ و کند شدن. بطور مثال قطعی مدام ایمیل ها و مشکلات ftp که واقعا کلافه کننده بود و برای آپلود هرچی باید وارد کنترل پنل میشدم. کندی سایت هم دیگه هیچی یه نفر میخواست وارد پنل مدیریت بشه کل سایت های متصل به اون حساب قطع میشدن و بزور صفحه مدیریت باز میشد.

از مشکلات اخیر هم میشه به مشکل دیتابیس اشاره کرد که یکی از دیتابیس هام کراپتد شد و هرچی می گفتم مشکل از سمت سرور شما بوده باور نمی کردن و آخرسن با نشون دادن کلی مدرک و خودشون هم تست کردن دیدن آره مشکل از سمت خودشون بوده و آخرسن هم گفتن می تونیم بکاپ چند روز پیش رو براتون بریزیم و چون من هم اطلاعات جدید در سایت نوشته بودم مجبور شدم کل بکاپ دانلود کنم و خودم اون دیتابیس رو جایگذاری کنم.

*********کلا اصلا رو پشتیبانی میزبان فا حساب باز نکنید!!!!!!!

بعد هم که اومدن سرویس ایمیل رو پولی کردن و حتی فرصت ندادن که ایمیل های قبلی رو برداریم و کلا ایمیل قدیمی رو دیگه ندارم واقعا این کارشون غیرقانونی بوده و خیانت در امانت حساب میشه. البته گفتنیه برای مشتریای قدیمی سرویس ایمیل رایگان دادن البته با شرط قبولی یه تعهدنامه!!!!

خوب حالا قسمت اصلی دزدیشون؛ تاریخ دقیقی نمی دونم ولی تعداد دیتابیس و ftp در هاست نامحدود بود و الان محدود شده به چن ده تا.

هر گیگابایت هم 1000 مگابایت حساب می کنن با اینکه بقیه شرکت ها تازه اورسل هم دارن.

و .......

با همه اینها قیمت هاست هارو بشدت برده بالا مخصوصا پلن های اولیه که بیش از دوبرابر شدن در این ماه!

فقط حس کردم هیچ کس متوجه این دزدی ها نشده خواستم خبردار بشین :-)

کلا اگه جایی بهتر از میزبان فا پیدا کردید برید از اونجا خرید کنید من که فعلا جای بهتری پیدا نکردم!!!!

(((بهترینمون شده این ههههه)))

این اولین تاپیکم هست بخاطر همین احتمال زیاد پره غلط هست :-)

فقط دوباره میگم بدترین پشتیبانی رو دارن بین رقبا. کلا اصلا هیچی قبول ندارن فقط میگن هیچ مشکلی از طرف ما نیست و مشکل فقط فقط از طرف شماست یا شما بلد نیستین

البته یه ویرایش کنم سهم پردازنده ها رو چندین برابر کم کرده بصورت ترتیبی سهم پردازنده هاست های ایران قبلا 3 و 4 و 5 گیگاهرتز بود الان شده 1.5 و 1.9 و 2.3

متاسفانه میدونم شکایت کنم به هیجا نمیرسه چون تا حالا چندین شرکت رسمی ثبت شده ازم دزدی کردن و رفتم از اینماد شکایت کردم با مدرک های معتبر و شکایت منو پاک کردن و شرکته هنوز داره به فعالیت خودش (دزدی) ادامه میده!!!!!!!!!!!!

اوه راستی ساب دامین هم نامحدود بوده الان محدود شده!!!!!!!!!!

مطلب های مشابه جهت اطمینان اینکه من راست میگم:

https://hiwebmaster.org/mizbanfa/?unapproved=15105&moderation-hash=51a602afefe6ffcf63323ed75d598c08#comment-15105
https://virgool.io/@alireza.hnzpv/تجربه-کاری-با-میزبانفا-zpjcv3suokum
https://virgool.io/@fanavaran/تجربه-2-ساله-من-در-استفاده-هاست-میزبانفا-mspg6zkgo1ny
https://wp-parsi.com/support/topic/60300-کم-فروشی-شرکت-میزبان%E2%80%8Cفا-و-کاهش-سهم-پردازنده-سرویس-فروخته-شده،-بعد-از-فروش/



میزبان فادزددزدیهاستهاستینگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید