ویرگول
ورودثبت نام
Faeze Asdaghi
Faeze Asdaghi
خواندن ۲ دقیقه·۱۳ روز پیش

عشق همچون رویاست

نمیدونم پست قبلی منو خوندین یا نه؟ منظورم همون عشق قوهای خسته است. این بار میخوام راجع به یک آهنگ فوق العاده دیگه از دیماش قودایبرگن بنویسم به اسم "عشق همچون رویاست". این آهنگ رو تصادفی شنیدم و عاشقش شدم. عاشق آهنگ، عاشق شعر، عاشق صدا و عاشق حسش موقع خوندن. عاشق جوری که صداشو بالا و پایین میبره و اعتماد به نفسی که تو چشماشه. مثل یک جادوگر که از جادوش مطمئنه و فقط اومده رو صحنه که از دیدن قیافه متعجب تماشاچیا، لذت ببره.

https://www.namasha.com/v/2grWKha8/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87_%D8%B1%D9%88%D8%B3%DB%8C_%D8%B9%D8%B4%D9%82_%D9%87%D9%85%DA%86%D9%88%D9%86_%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA_%D8%A8%D8%A7_%D8%B5%D8%AF%D8%A7%DB%8C_%D8%AF%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B4_%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D9%86_Dimash_Kudaibergen_%D0%9B%D1%8E%D0%B1%D0%BE%D0%B2%D1%8C_%D0%BF%D0%BE%D1%85%D0%BE%D0%B6%D0%B0%D1%8F_%D0%BD%D0%B0_%D1%81%D0%BE%D0%BD_Love_is_Like_a_Dream

این آهنگ روسی توسط Igor Krutoy ساخته شده و اولین بار توسط خانمی به اسم Alla Pugacheva خونده شد. اجرایی که در ویدئوی بالا میبینید، بازخوانی این آهنگ در سال 2019 توسط دیماشه که در مراسمی که برای بزرگداشت خواننده اصلی در مسکو برگزار شده، خونده. بد نیست بدونید کسی که پشت پیانو نشسته هم خود آهنگسازه! اگه شما هم مثل من از این آهنگ خوشتون اومده، پیشنهاد میکنم یه بار هم با توجه به معنیش آهنگو ببینید و بشنوید.

به چشمان چون آیینه ات مینگرم
با این ترس که روزی انعکاسم را در آن نبینم
نمی خواهم فقط یک مهمان باشم
در گرگ و میش شبهایت و سرنوشت
تو را دوست دارم چونان عشق ابدی
طوری که انگار قبل از ما خورشیدی در دنیا نبود
من نگرانی های تو و اختلافات کوچکمان را می‌برم
و کلیدهای خوشبختی را پیدا میکنم
به خاطر تو پیدا میکنم
عشق، مثل یک رویا است
طنین جادویی آوای دوستت دارم
قلب شیشه ایم را میلرزاند
با صدایی آرام تکرار می کنم
عشق، مثل یک رویا
شادی را به خانه ام آورد
اما برخلاف قوانین رویاها
بگذار این رویا تمام نشود
با تنهایی و غم خداحافظی می کنم
تو گفتی که پیش آنها برنمی گردم
اگرچه این فقط در رویاهای شیرین اتفاق می افتد
اما عشق ما اکنون واقعی است
من انعکاسم را در چشمان تو از دست نمیدهم
ما عشق را با جدایی عوض نمی کنیم
و رویایمان را با هیچ قیمتی
من لایق اینم که با تو شاد باشم
و تا همیشه با تو باشم

ترانه این آهنگ رو Valerya Gorbacheva نوشته و متن انگلیسیشو میتونین اینجا پیدا کنید. ضمنا اگه طرفدار لارا فابین هستین، خبر خوش اینه که اونم این آهنگو بازخوانی کرده :)

https://vidao.org/v/75780


عشقعشق رویاستدیماشلارا فابیانموسیقی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید