ویرگول
ورودثبت نام
فائقه حاجی‌آبادی
فائقه حاجی‌آبادی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

سلام و سلام و هلو و این حرفا

من کلی اتفاقات افتاده برام که خب خیلی دوست دارم بنویسم ازشون. اما خب وقت تنگ بوده و فشار کار و این حرفا. خلاصه داستان ها زبونشون رو سوییچ کردم به انگلیسی به کلی دلیل:‌مثلا خودم زبانم رو خوب کنم از اونجایی که توی شرکت انگلیسی زبان هستم.

لینک اولین رمان جدی و خوبم رو براتون میذارم کاملا رایگان بخونیدش فقط حق کپی رایت و این ها رو این یکی پلتفرم خیلی حساس هستش و حتی جایی مثل شبکه های فیلم سازی با این پلتفرم کار میکنن.

پس چرا اینجا مینویسم؟

چون فارسی زبان مادری من هست و مادر یعنی همه ی ریشه های ما و خیلی معانی بیشتر از زبان و مکان.

اگر دوست دارید راجع به مهارت مصاحبه و رزومه نویسی اینجا بنویسم بگید وگرنه من خیلی تنبل هستم متاسفانه و نمینویسم.یا هر موضوعی که علاقه دارید ولی حوصله ی تحقیق ندارید.

دمتون گرم که اینجا میخوندین و تحمل میکردین منو تمام داستان های فارسی من برای خوندن رایگان هستن به شرطی که یادتون باشه اسم من رو بذارید اولش دیگه. این حمایت از نویسنده هستش در کل دنیا

پایان . :)


رزومه نویسیکپی رایتداستانرمانقهرمان
برنامه‌نویس (Front-End) - طراح رابط کاربری - نویسنده - عکاس و غیره و فیلان. امیدوار و عاشق رنگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید