ویرگول
ورودثبت نام
فرانک دربین
فرانک دربین
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

یادداشت روزانه 22 – 98/02/28 – شنبه موعود 2

امروز عزمم رو جزم کردم که برای برنامه نویسی و یادگیریش وقت کافی بذارم . صبح اپ aTracker رو نصب کردم که قبلا هم داشته بودمش . برای پیگیری و ثبت ساعت هایی که برای کارهای مختلف مصرف میشه . گزارش های خوبی داره و توی ویدجت های آیفون هم ویدجت خوبی داره .

پایان شب : اپ aTracker خوب بود . هم وبگردی هام کنترل شد و بیشتر از نیم ساعت نشد. نقطه ضعف من شبکه های اجتماعی نیست . سرچ در وب هست . بیشتر هم در مورد اپ ها ، انسان های اولیه نئاندتال و هوموساپین ها و موارد علمی و این جور موارده . یعنی مواردی که اصلا ربطی به شایعات هنرمندان و خواننده ها و بازیکنان ورزشی و ... نداره .

نقطه مثبت دیگه هم این بود که یه کاری رو که یه ماهه عقب انداخته بودم رو انجام دادم و هم یادگیری اکسل رو رسیدم مقداریش رو ببینم . اند گس وات ؟ یادگیری برنامه نویسی رو گزاشته / گذاشته بودم برای شب که نشد .

این شنبه موعود رو نمیذارم قسر در بره . فردا وقت یادگیری برنامه نویسی رو دو برابر میکنم .

یادداشت روزانهشنبه موعود من
در حال برداشتن قدم های تک تک تا رسیدن به هدف نهاییم . هدف نهایی در 1403/02/07
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید