ویرگول
ورودثبت نام
اهل مرز !
اهل مرز !
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

چی کار خودت داشتی ؟

هی در گوشم میگه (صدای درونم) چیکار خودت داشتی !

وقتی گند میزنم، وقتی جایی میرم که جای من نیست یا وقتی چیزی میگم که نباید بگم صداش در میاد که چیکار خودت داشتی منم جدیدا قبل هرکاری یه آب معدنی میخرم یه سر میزنم خودم ببینم چیکار خودم دارم، جالبه بدونید خودم با خودم خیلی کارا داره شما هم یه سری بزنید به خودتون هرچی زود تر بهتر !

تنها کسی که هیچ وقت شما رو دو در نمیکنه خودتونید ! تنها کسی که شما رو میتونه واقعی دوست داشته باشه خودتونید !

مکالمه ای با که خودمون داریم انتها نداره. به نظرم میشه که از حرفامون با خودمون میتونیم تشخیص بدیم که چند مرده حلاجیم ! احساس میکنم پهلوونا درست باخودشون حرف میزنن که پهلوونن، تا با خودمون کنار نیاییم فکر نکنم با کسی بتونیم کنار بیاییم یا کسی بامون کنار بیاد ! میتونه خانواده باشه، رفیق باشه یا همکارمون !







خودشناسیروانشناسیخودپسندی
بدووو بیا گل سم 3>
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید