ویرگول
ورودثبت نام
fereshte073em
fereshte073em
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

برای این ترانه چه اسمی پیشنهاد میکنید؟

باز داره بارون میباره، چطوری؟ خوبه حالت؟

آخ که چقدر دلم میخواست، الان باشم کنارت

من نباشم کی رو سرت، چترو نگه میداره؟

کی آخر اسمت همیشه جونشو میذاره؟

من نباشم کی حرفاتو میخونه از تو چشمات؟

کی مثل من کنار میاد با این همه اداهات

من نباشم کی وقتی اشتباهی از تو سرزد

میبخشه هر بار تو رو بی کوچیکترین مجازات؟

باز داره بارون میباره، چطوری؟ خوبه حالت؟

شادی اگه بدون من، حسابی خوش بحالت

بدون تو از زندگیم چیزی نمونده جز مرگ

جونم فدای دیدن یه لحظه روی ماهت

من هنوزم تو خلوتم واسه تو اشک میریزم

هر وقت که بارون میباره بیادتم عزیــزم

با اینکه از دوری تو پر شده قلبم از درد

حرفی نمیزنم، فقط توی خودم میریزم

میگفتی تو بارون اصن(اصلا)، بی من قدم نمیزنی

بی من به کافه های شهر، اصلا تو سر نمیزنی

میگفتی تو خیابونا، قشنگه با تو گپ زدن

الان بارونه ولی تو، حتی یه زنگ نمیزنی

ادامه دارد...

ترانه سرا: فرشته امدادی
ترانه سرا: فرشته امدادی



فرشته امدادیترانهشعرکپشن
من همانم مهربان سال‌‏های دور... رفته‌‏ام از یادتان؟ یا می‌‏شناسیدم؟... نام من عشق است آیا می‌‏شناسیدم؟... (فرشته امدادی 1373)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید