ویرگول
ورودثبت نام
احسان ترابی
احسان ترابی
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

امروز 29 اردیبهشت سال 1401


. بابت دیدن فیلم Breaking Bad سپاسگزارم. نکات ارزنده ای از این فیلم یاد گرفتم .

- حتی اگه سرطان داشته باشیم باید هر روز را اولین روز از باقیمانده زندگی خودمان بدانیم.

- چیزی که کنترل آن در اختیار مان نیست نباید احساسات ما را از فاز آرامش خارج کند.

- کاری که با عشق انجام می شود حتی می تواند سرطان را به تاخیر بیندازد.

معجزه امروز:

مرده بدم زنده شدم گریه بدم خنده شدم دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم!

امروز یکی از کارگرهای کارگاه برای پدر شدنش شیرینی داد. ناگهان سینه ام خش افتاد و سریع دست به عمل زدم و 50 هزار تومان از دستگاه کارت خوان گرفتم و از طریق دوستم (آقای نبوی) بدون انکه اسمی از خودم باشد بعنوان هدیه به ایشان پرداخت کردم.

حال دلم عالی شد و کمی اشک شوق ریختم .

خدایا آنقدر ثروت می خواهم که بی حساب در راستای ایجاد خوشی و کشف استعدادها هدیه بدهم.


انگیزه من از نوشتن این مطالب توسعه دادن باور بخشایش و توسعه فرهنگ حمایت مالی از صاحبان استعداد و تفکر مثبت در جهان است. باشد که در این راه به لطف قدرت برتر به کمال مطلق برسم.

آرامشبخشش ثروتعشق
دولت عشق امد و من دولت پاینده شدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید