ویرگول
ورودثبت نام
Godin Farsi
Godin Farsi
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

«این اطراف چکار می‌کنی؟»

پاسخ‌های مفید و صادقانه بسیاری به این پرسش وجود دارد. برخی از آن‌ها از جمله:

کاری که بهم گفته‌اند را انجام می‌دهم

وضعیت موجود را به چالش می‌کشم

سرِ وقت حاضر می‌شوم

مشکلات پیچیده را حل می‌کنم

یاوه‌گویی را کنار زده و برای دیگران آرامش خلق می‌کنم

استاندارهایمان را بالا می‌برم

به افراد حس دیده شدن می‌دهم

ثابت قدم هستم

مشکل‌آفرین نیستم

انرژی با خود به همراه می‌آورم

راهنمای مسیر هستم

کوه‌ها را به تپه‌های کوچک تبدیل می‌کنم

مردم مرا دوست دارند

همچنین مواردی که مفید نیستند؛ از جمله:

تنها یک ره‌گذر هستم

دیگران را دل‌زده می‌کنم

زورگو هستم

از تپه‌های کوچک کوه می‌سازم


لینک مرجع: https://seths.blog/2023/01/what-do-you-do-around-here/

روزنوشتهست گادینپرسشپاسخچالش
روزنوشته‌های ست گادین به فارسی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید