به تازگی از طریق یک دفترچه راهنما، با چند مورد از «معایب» جلسات مجازی آشنا شدم:
برای بیان دقیقتر، باید به هر کدام از موارد بالا عبارت «تا کنون» اضافه شود.
بازار بازیهای کامپیوتری به مراتب بزرگتر از فیلمهای هالیوودی است. تعامل محدود، حواسپرتی یا زبان بدن، هیچکدام مسئله افراد به اصطلاح «گیمر» (Gamer) نیست.
چرا که یک بازی کامپیوتری با طراحی مناسب، تمامی این مشکلات را برطرف ساخته است.
اگر حتی یکبار، در جلسهای مجازی حضور داشتهاید که شما را درگیر کرده و حس متصل بودن به دیگران را انتقال داده است، یعنی امکان برگزاری جلسات مجازی موثر نیز وجود دارد.
برای تکرار چنین جلساتی، نیاز به تلاش بیشتری داریم. گزینههای دیگر مانند شبیهسازیهای بیکیفیت جلسات حضوری، نمیتوانند جایگزین مناسب و ارزشمندی باشند.
لینک مرجع: https://seths.blog/2024/03/becoming-intentional-about-virtual-meetings/