ویرگول
ورودثبت نام
hadis.yonesi98
hadis.yonesi98
خواندن ۱ دقیقه·۵ سال پیش

دور نزدیک من ...

اصلا دیدی میگن دوری و دوستی هر کس اینو گفته باید با چسب پنج سانتی دهن مبارکشو ببندی

گاهی وقتا دوری سمه ، درد، یه حرص میشه میچسبه به گلوت نه میتونی بشکنیش نه میتونی توی گلوت نگهش داری

دور که میشی نزدیک نمیشی حریص میشی برای نزدیک بودن و دوباره دوری

اونم وقتی نزدیک شدی

دور نزدیک من اوست که سفید و سرخ میشوم برایش
دور نزدیک من اوست که سفید و سرخ میشوم برایش

نزد

شیبه یه لیوان که هی میره زیر اب جوش بعد اب سرد این پروسه هی تکرار میشه و در اخر لیون میشکنه

اصلا نمیدونم چرا این مثال رو زدم ولی توی ذهن من به پروسه دور نزدیک خیلی نزدیک در عین حال دور اومد

ولی عاقبت چیزی که باید بشه میشه نمیدونم دور نزدیک من نزدیک میشه یا نه میشه دور دور من

ولی کاش بشه نزدیک نزدیک من ...

دور نزدیکعشقمن و اومنی که من نیست
فقط خنده می تواند یک شورش باشد‌، یک انقلاب، یک دگرگونی. شروع کن به خنده.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید