ویرگول
ورودثبت نام
حمیده
حمیده
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

چطور وب دولوپر شدم

من قبلا در حیطه بانکداری الکترونیک کار می کردم. اما یه سری اتفاقا پیش اومد که ترجیح دادم شغلم را ترک کنم. بعداز استعفا هم یه مدتی اصلا به کار فکر نمی کردم. یعنی از نظر روحی اصلا آمادگیش رو نداشتم. تا اینکه یه چند وقتی گذشت و حال روحی من هم خوب شد. یه روز که داشتم با خواهرزاده ام صحبت می کردم، بهم گفت که اونم کارش رو ترک کرده و حالا داره کسب و کار خودش رو راه می اندازه و در نظر داره که برای کسب و کارش سایت اینترنتی طراحی کنه. یه کمی از سختی هایی که موقع مذاکره با دولوپرها و طراح ها داشت تعریف کرد و بعدش هم از من پرسید می تونم براش سایت طراحی کنم. منم یه چند وقتی بهش فکر کردم و دست به کار شدم و سایت candybalhoney.ir را راه‌اندازی کردم. الانم داریم دو تایی روش کار می کنیم.


دلنوشتهخاطرهتجربه فردییاداداشت های روزانه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید