ویرگول
ورودثبت نام
Abditory
Abditory
خواندن ۱ دقیقه·۶ سال پیش

مجموعه رایلی ادامسون

نوشته ی پشت کتاب:

اسم من رایلی است. با تعقیب نشانه ها گمشده ها را پیدا میکنم. وقتی بچه ها مفقود میشوند و ادم ها هیچ سرنخی از آن ها ندارند به سراغ من میآیند.من اخرین امیدشانم. کسانی را نجات میدهم که آنها از عهده نجاتش برنمی آیند.

اف بی ای به دنبالم است. بهترین دوستم یک جادوگر است و به جای هر سگ یا هر حیوان خانگی دیگری یک گرگینه دارم.با وجود آنها به هیچکس دیگری در این دنیا احتیاج ندارم. اما وقتی حین ماموریت نجات به مشکلی بر میخورم، کمک از سوی کسی میرسد که اصلا انتظارش را ندارم. مردی غمگین و نگران که هیچ چیز از موجودات ماروایی نمیداند. مردی که نگاهش غوغایی در دلم به پا میکند.


جلد دوم رایلی ادامسون
جلد دوم رایلی ادامسون

این کتاب در سبک فانتزی و دارک فانتزی با کمی چاشنی عاشقانه نوشته شده، پس اگه طرفدار این جور سبک ها هستین حتما بخونین، من هر سه تا جلد رو خوندم و بی صبرانه منتظر جلد بعدیم، اگه در کل بخواین امتیاز این مجموعه تا به اینجا رو بدونین من بهش از 100 نمره 90 رو میدم چون واقعا خیلی برام لذت بخش بود و هر کتاب رو یکسره خوندم و زمین نذاشتمش، خلاصه که اگه مثل من از اینجور کتابا خوشتون میاد حتما بخونید. و نکته ی جالب در مورد این کتاب اینه که برخلاف بقیه کتاب ها که شخصیت اصلی یه پسره و بقیه در حاشیه هستن( از جمله دخترا) این کتاب شخصیت اصلیش یه دختره و به نظرم این چیزیه که باعث شده از بقیه متفاوت باشه. شخصیت پردازی و محیط کتاب هم خوب بود.

اگه این مجموعه رو خوندین برام نظرتون رو بنویسید^_^

فانتزیدارک فانتزیمجموعه رایلی ادامسوننشر ویداشنون میر
بوک دراگونی در خدمت شما برای معرفی کتاب های خوب. حتما برام نظراتتون رو در مورد کتابا بگید و یا اگه کتاب قشنگی خوندین بهم بگید
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید