ویرگول
ورودثبت نام
حسین کزازی
حسین کزازی
خواندن ۱ دقیقه·۷ سال پیش

وقتی رو هوا داری درجا میزنی

سلام

ایندفعه میخوام از وضعیت کنونی خودم بگم که چی شده و رسیدم به جایی که هنوز در حال توسعه خودمم.


بعد از اینکه از زرین پال اومدم بیرون داشتم به این فکر میکردم که باید چی کار کنم که زندگی ام بهتر شه. تجربه زیادی داشتم ولی در فکر اینکه کارآفرین بشم تو خودم غرق شدم.



رفتم نماینده فروش یه شرکت کره ای شدم ولی بعد از تحقیقاتی که کردم و فهمیدم موندن تو شرکت باعث میشه فقط توهم بزنم که خیلی خفنم و دوست نداشتم از مدیرعامل پول الکی بگیرم که مثلا محصولت فروخته میشه. ( چون امکان نداشت بتونه محصولی که نسخه ایرانی با یک دهم قیمت هست رو بفروشه مگر با روشی خاص که بلد نیستم )



رفتم با رادیوبادیو آشنا شدم و برسام اون موقع قسمت سی ام بود و خلاصه از اون موقع اونجام . البته الان مشاوره برای سرور و سایت و طراحی شبکه و مارکتینگ میدم ولی در حد خیلی کم.

حالا...



الان با یک تیم خیلی خوب آشنا شدم و دارم کمک شون میکنم برای شبکه های اجتماعی شون و در همین زمان کار های رادیو هم دارم با امین میبرم جلو. کم کم داره زندگی جذاب میشه ولی باید رفت جلو و جنگید با تمام مشکلاتی که هست.

خیلی دوست دارم کارهام یکم ردیف شه و خبر های خوبی بشنوم و شادی ام رو با شما هم اشتراک بزارم.

موفق باشید


تجربهکسب و کارمشاورهدل نوشتهخاطرات
یک بررسی کننده محصول های دارای تکنولوژی. دوستار محیط زیست و انرژی پاک
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید