ویرگول
ورودثبت نام
Hosna mahmoudizadeh
Hosna mahmoudizadeh
خواندن ۲ دقیقه·۸ ماه پیش

اگر با کسی بودی که عاشقش هستی چه چیز خوشحالت می کرد !؟

+اگر با کسی بودی که عاشقش هستی چه چیز خوشحالت می کرد !؟

_قدم زدن و خندیدن با او در خیابان بدون فکر به قضاوت شدن 💫

+آیا کسی آنقدر عاشقت هست که این کار خوشحالش کند !؟

_من نمی دانم اما توصیف من از عشقی که به او دارم این است :
"من دنیایم را به فکر کردن درباره ی او پرداختم پس اگر تنها اندیشیدن بود تمام تفکرم اوست دنیایم را می دادم که با دیدن او و حرف زدن با او در خیابان خوشحال شوم"

+اگر تنها ترک کردن، عشقت را نجات دهد چطور !؟

_تمام عمرم بهای خوشحالی اوست، حتی به بهای اندوه من، می گویند "بالای قبرم از اون سخن بگوید و ببینید چگونه مرا زنده می کند"

+تموم دیگه تا پای دار !؟

_تا پای دار :)

+پس چه کسی تو را نجات دهد!؟

_اگر من کوهی باشم و او برفی باشد بر روی کوه تمامش اوست، اگر روزی کوه فرود آید عشق فرو ریخته ام بر رویم می ماند، اینقدر تمام من اوست که نمی دانم مهم است من هم نجات بیابم! شاید آنقدر به او باور دارم که وجودم را می بلعد، اگه وجودیتی نداشتم عشقی هم وجودیتی نمی داشت،

آنگاه که گفته شده بعد از ستیز عاشق شدن معجزه است زیرا در آخرین مرحله ی ستیز و جنگ تو را دیده بعدش عاشقی معجزه ست و اوست که می داند چگونه آرامت کند. (*کتاب فلسفه ی عشق*)

شاید عاشقی من اینگونه شروع نشود اما می دانم که بعد از ستیز با او هم عشقم تمام نمی شود.

+ اگر جرعتش را نکنی و به او نگویی چه!؟

_تمام زندگیم نفرین می شود، من در اندوه نداشتنش می مانم، و خوشحال می شوم اگر او خوشبخت است. اندوه ام پایان نمی دهد خوشحالیم هم همینطور.


این عکسه زیادی قشنگه🥲
این عکسه زیادی قشنگه🥲



ممنون که خوندید

خوشحال میشم نظرتون رو درباره ی این متن کوتاه بهم بگید.

اگر روزی با کسی بودین که عاشقش هستین چه چیزی خوشحالمون می کرد !؟ نظر شما چیه !؟

حال خوبتو با بقیه تقسیم کنتوصیف عشقعاشقانهکتابفلسفه عشق
داشتن اعتقادات متفاوت نباید موجب جدایی انسان های #باشعور شود!《یک ESFP :◇》
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید