ویرگول
ورودثبت نام
Hosna mahmoudizadeh
Hosna mahmoudizadeh
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

برابری من با تو + حرف اضافه

شاید با خودتان بگوید دیگر چه سخنی دارم که آمدم. چند تا پرسشنامه رو جواب دادم ولی وقت نکردم چکشون کنم و.... پس پاسخنامه های رو یکی می کنم منظور : (دو تا پرسشنامه هست که یکشون می کنم... *اگر شما هم پرسشنامه دارید لینکش رو اینجا بزارید تا با اون پست یکیش کنم* و....) خلاصه بگذریم.

https://vrgl.ir/0c20o

: یک ساله پیش (چه همه چی خوب بود ?)

https://as6.asset.aparat.com/aparat-video/89939a8ce8a64162642afca88f61670125702867-720p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjM0ZDJmZWY0MzIxYjljZmZmNGI1MWYwZTU0MjkwOTVmIiwiZXhwIjoxNjU0MDg5NzYzLCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.oMAfWihJJqSiRVm_oPfX1iD3K3LjXvo3qW-_gNvFrl8

: آهنگ

دخترانشان گریان به سقف سقوط کردند آنگاه که تحمل سخت می شود امیدشان را دست جمعی کنار می گذارند سمیه خودش به سقف رفت دیگر دیده نشد آینده از او دیده گشود شادمان رفت آنگونه که فکر می کرد همه را خوشحال می کند و همچنان در همان سقف به خانه خم می شود و می بیند همچان خودش از چشمان دیگران می ریزد.

روز دختر هست ولی نمی دونم چرا حس می کنم هر روز روز همه ست و روز خاصی را نباید مد نظر داشته باشیم قطعا یا حتما نباید از کسی چیزی خواستار باشیم نمی خواهم اقرار کنم ولی خوب خودم هم کادو گرفتم ولی خوب حسم مثل پارسال نیست و فکر می کنم فقط همین روز ما قوی نیستیم هر روزمان قوییم هر روزمان .... زنانی که برای خراکمان جنگیدند برای نداشتن یک مواد اولیه خلاقیت به خرج دادند و سیرمان کردند زنانی که آینده را می سازند و بچه را گرسنه نمی گذارد برای یک لقمه ی حلال صبح بیدار می شود و غذا آماده می کنند صبحانه حاضر می کنند و به سرکار می روند امروز خاص نیست خوبه که روز های دیگه رو هم خاص بشناسمشون.

نه با محبت نه با کادو نه هیچ چیز دیگه فقط رفتار :)


خلاصه من زن نیستم ولی فکر می کنم اگر بشم خیلی می تونه سخت تر از دختر بودنم باشه :) پس واقعا دمتون گرم خانم ها و زنان جهان

روز دختر مبارک ?

#به هر جنسیتی احترام بگزاریم#

ممنون از حمایت ها ممنون از لایک ها ممنون از کامنت ها و ممنون از همه ?

فعلا ?
فعلا ?
?✌
?✌

راستی :

:) ?✌✌ (??)

آرزوی موفقیت برای دیگر تیم ها دیگر تیم ها ...

فعلاااا ✋

+حرف اضافه : تاثیرات امتحان فارسی فردا ???

برابری من با تودخترهمه شبیه می باشیم با کمی تفاوتهمه روزتمام
داشتن اعتقادات متفاوت نباید موجب جدایی انسان های #باشعور شود!《یک ESFP :◇》
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید