ویرگول
ورودثبت نام
Hosna mahmoudizadeh
Hosna mahmoudizadeh
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

برابری من با تو

https://enfamusic.com/princesses-dont-cry/


https://palizmusic.ir/1444/آهنگ-شروین-حاجی-پور-به-نام-نترس/


به این آهنگ ها هم گوش کنید.




هر بار فکر می کردم که چطوری میشه مرد ها یا پسر ها رو قانع کرد که ما هم آدم هستیم نه وسیله ای برای استفاده یک بار یک فیلمی دیدم که خیلی تکان دهنده بود که بالاش نوشته بود که تو حق نداری به زن ها توهین کنی چون اون ها تو رو به دنیا اوردند و از تو مراقبت کردن تو حق نداری ... از همون موقع به این فکر می کردم که اون هایی که به ما یعنی زن ها و دختر ها توهین می کنن و میگن وسیله هستیم چرا مادر هاشون بهشون چیزی نمی گن مثلا نمیگن هی دیوانه من تو رو به دنیا اوردم اگر این کار رو نمی کردم نمی تونستی همچین حرفی رو از دهنت بیرون بیاری من تو رو به مدرسه بردم تا خوندن و نوشتن یاد بگیری و این حرف ها رو بزنی می تونستم هیچ کدوم از این کار ها رو نکنم خیلی ساده می تونستم ازدواج نکنم با تو که همچین حرفی به من بزنی ساده ترش هم می تونستم ازت طلاق بگیرم. واقعا نمی دونم با چه رویی این حرف ها رو می زنن، هر کسی هم باشن نباید اینطور بگن خلاصه باید به هر جنسیتی احترام گذاشت.




خلاصه بی هیچ کلام دیگری که اذیتتون کنه روزتون مبارک

ما قوی می باشیم دوستانم ...
ما قوی می باشیم دوستانم ...
برابری من با تودخترهمه شبیه می باشیم با کمی تفاوتیختمام
داشتن اعتقادات متفاوت نباید موجب جدایی انسان های #باشعور شود!《یک ESFP :◇》
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید