ویرگول
ورودثبت نام
مرد درونگرا
مرد درونگرا
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

جزئیاتِ مزاحم

جزئیات بد نیست اما برای منی که ذاتا ذهن تحلیلگر دارم باعث میشه روی هر موضوعی تمرکز بیش از اندازه کنم و برای هر موضوعی وقت و انرژی مازاد مصرف کنم.
باعث میشه بخاطر 10 درصد یا در نهایت 20 درصد از کار، کل کارو زیر سوال ببرم و اعتماد به نفس خودمو تخریب کنم.
باعث میشه از انجام هرکاری خسته بشم. چون برای یه موضوع عادی تلاش بیش از اندازه دارم. چون در مورد هر موضوع عادی‌ای با حالت ویژه و دورموتور بالا در حال مصرف انرژی هستم.
باعث میشه از انجام اکثر کارها ناراضی باشم. چون میگردم دنبال نقطه ضعف که چرا عالی نبودم؟ چرا فوق العاده نبودم؟ چرا بهترین نشدم؟
باعث میشه خطاهای خودمو پررنگ کنم و با یه لیست از حسرتها و ای‌کاش‌های بی اهمیت، مثل یه نویز مزاحم آرامش ارزشمند درونی‌مو بهم بزنم.
باعث میشه عینک کمالگرایی بزنم و هر موضوع یا شخصی رو با این نگاه ارزشگزاری یا قضاوت کنم.
باعث میشه ...


کمال‌گراییرضایت از زندگیارامشروابط
یادداشت‌های یک کارمند دست به قلم ✍ در اندرونِ منِ خسته‌دل ندانم کیست... که من خموشم و او در فغان و در غوغا ست.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید