ویرگول
ورودثبت نام
جوجه آدمک زشت!
جوجه آدمک زشت!
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

حاجی آدما که همیشه خوب نیستن!



شده تا حالا نا امید بشی؟

از چی؟! خب ، همه چی.

دیگه نمیتونی هیچی تصور کنی ،فکری کنی یا حتی کاری کنی!

من شبیه یه قفل میشم ، قفلی که کلیدشو گم کرده!

تو شبیه چی میشی؟

خیلیا میگن چرا ناامید؟

یوقتایی دوست داری یه تغییراتی بشه اما چندین و چند سال تو یه نقطه باشی و حرکت نکنی ، این ناامیدی نداره؟!

کارت درست نمیشه ، این ناامیدی نداره؟!

امیدت برای ادامه کم میشه یا حتی قطع میشه!

یه دیالوگی بود که میگفت :

یه وقتایی حس کردم خدا هم منو ول کرده !

البته همون یه وقتایی نه همیشه!

من که نمیتونم به کل منکر خدا بشم ، تو میتونی؟ اما گاهی فکر میکنم یه گوشه وایستاده و فقط داره نگاه میکنه :)

خلاصه کلام:

ناامید شدن یکی از خصلت های آدمیه ، مثل ناراحتی ، خوشحالی ، عصبانی شدن و...

وگرنه که یه مورچه یا یه گل چه میدونه که ناامیدی چیه!

دیدی وقتی ناراحت میشی برای خوب شدنت راه حل داری (یا اگه نداری برو پیداکن ) ، اینم مثل همونه ، هر کسی که ناامید میشه برای خودش یه راهی داره یا باید بسازه تا به امید برسه !

ناامید شدن بد نیست اما ناامید موندن خیلی بده

بنظرم ناامید شدن یه نشونه س برای ما آدما !



ناامیدیخداگاهی می ترسم مغزم بزرگ تر از قلبم باشههوش مصنوعیروانشناسی
شاید آخر قصه ، منم قو شدم ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید