ویرگول
ورودثبت نام
جوجه آدمک زشت!
جوجه آدمک زشت!
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

قدم رنجه فرمودم ...


خب ....

بعد از کلی نوشتن و زدن کلید backspace !!

خواستم بگم من اومدم تا بنویسم :)

چیو؟

هر چی که حس کنم باید بنویسم

راستی خودمو معرفی نکردم؟!

عهه عهه...

من جوجه آدمک زشتم !

اسمم دیگه !!!

نه نه !

یه دروغ ریزی گفتم ، اسمم نیست ،اسم مستعارمه، خودم تنهایی انتخابش کردما ، قشنگه مگه نه؟

اینجا میشه از هر چیییی نوشت؟ میشه؟ یا اینجا هم باید حواسم باشه چی میگم ،چی میشنوید؟

بله بله ادب خط قرمز منه :)

اماااا

منظورم موضوع ها و متنای محبوس تو مغزمه !

حالا حرف زیاده به شرط حیات یک به یک مینویسم اما قول نمیدما ،فقط قصدشو دارم :))

به هر حال بعد از کلی وقت دست دست کردن و اهمالکاری ، بعد از کلی کلنجار بالاخرررره اومدم ، خوش اومدم مگه نه؟

آدمنوشتنبسم الله
شاید آخر قصه ، منم قو شدم ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید