ویرگول
ورودثبت نام
atena karimi
atena karimi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

جملات زیبای انگلیسی

بریم یکسری جملات زیبای انگلیسی با هم بخونیم. این جملات باعث میشه که زبانتون بهتر بشه و سرع تر یاد بگیرید.

Don’t wait for extraordinary opportunities. Seize common occasions and make them great. Orison Swett Marden
منتظر فرصت های طلایی نمانید ، فرصت های معمولی را از دست ندهید و آنها را به شرایط استثنایی تبدیل کنید.
Be happy for this moment. This moment is your life
برای همین لحظه ات خوشحال باش … این لحظه زندگی ات است!
Look at people for an example, but then make sure to do things your way. Surround yourself with positive people.
Queen Latifah
به مردم به عنوان الگو نگاه کن ، اما همیشه به روش خودت کار کن ، سعی کن اطرافیاان مثبت اندیش داشته باشی

من پایه زبان خوبی دارم و خیلی لذت میبرم از جملات زیبای اینگلیسی که میخونم و راحت میفهمش. خودم هم توی یه دارالترجمه رسمی کار میکنم و از کارم لذت میبرم.

روزای اول کرونا خیلی وضع ترجمه رسمی خوب نبود و واقعا توی بحران بودم که چرا کار ترجمه گیرمون نمیاد و نگران از دست دادن کارم بودم.

Work hard, stay positive, and get up early. It’s the best part of the day.
George Allen, Sr.
سخت کار کن ، مثبت اندیش باش و صبح ها سحرخیز باش ، این بهترین روز دنیاست .
The fact of a person isn’t the same that the person shows, haply the fact is same that the person can’t show it, if you want to identify a person listen to his unsaid not said
حقیقت انسان به آنچه اظهار می کند نیست.. بلکه حقیقت او نهفته در آن چیزی است که از اظهار آن عاجز است بنابراین اگر خواستی او را بشناسی نه به گفته هایش، بلکه به ناگفته هایش گوش کن.


انگلیسیترجمهعاشقانهزبان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید