ویرگول
ورودثبت نام
Kasra Nari
Kasra Nari
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

این یک تبلیغ است. با ترس وارد شوید!!!

این کت تک مردانه نیست
این کت تک مردانه نیست


اصلا تا به حال به این فکر کردین که چرا ما آقایون دائما از کمبود لباس رنج می‌بریم؟ این مطلب اصلا تبلیغاتی نیست و نگران نباشید پس ادامه بدین به خوندن مطلب و ازش لذت ببرید. من سال‌های ساله که تو کتابفروشی ها و نشرهای مختلف کار می‌کنم و با همه جور آدمی سر و کله می‌زنم. اما این وسط چیزی که همیشه توجه من به خودش جلب می‌کنه، استفاده نکردن از کت تک مردانه بین آقایونه. این یعنی فاجعه. این تکه از لباس که جایگاه و خوب و درستی توی دنیا داره چرا نباید توی ایران هم یه جایگاه درست و حسابی داشته باشه و بتونه جلوه‌ی بصری شهر رو هم قشنگ کنه.

حالا همه‌ی این حرفارو زدم تا بگم که یه مطلبی خودم توی یکی از سایت‌ها نوشتم و خوشحال می‌شم که بخونینش و نظرتون رو به من بگین. ممنون از شما.
البته فراموش نکنید، یه سر به پروفایل من بزنید و داستان ملامحمد رو که تا امروز چهار قسمتش منتشر شده رو بخونید. خوشحالم از اینکه اینجا در کنار شما هستم.

کت تک مردانهداستانمعرفی
(کسری ناری - تولید محتوای دیجیتال - داستان نویس) - (من میگویم آدم اگر کسی را دوست دارد باید با صدای بلند بگوید. #هوشنگ_گلشیری)
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید