ویرگول
ورودثبت نام
فرشته کردگاری
فرشته کردگاری
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

اقیانوس

Oceans (Where Feet May Fail)

Hillsong UNITED

You call me out upon the waters تو مرا از فراسوی آب ها می خوانی

The great unknown where feet may fail همان جایی که پاهایم در ناشناخته هایش سقوط می کند

And there I find You in the mystery و آنجا تو را در رمز و راز پیدا می کنم

In oceans deep در عمق اقیانوس ها

My faith will stand ایمان من پابرجاست

And I will call upon Your name و نام تو را صدا خواهم کرد

And keep my eyes above the waves و از فراز موجها نگاهم تو را می جوید

When oceans rise, my soul will rest in Your embrace وقتی اقیانوس بالا می آید، من در آغوشت آرام می گیرم

For I am Yours and You are mine چون من از آنِ توام و تو از آنِ من

Your grace abounds in deepest waters عظمتت، در اعماق آبها گسترده است

Your sovereign hand و اقتدار دستانت

Will be my guide راهنمایم خواهند بود

Where feet may fail and fear surrounds me وقتی پاهایم سقوط می کند و ترس مرا فرامی گیرد

You've never failed and You won't start now تو امروز و هرگز شکست نخواهی خورد

So I will call upon Your name پس تو را می خوانم

And keep my eyes above the waves و از فراز موجها نگاهم تو را می جوید

When oceans rise, my soul will rest in Your embrace وقتی اقیانوس بالا می آید، من در آغوشت آرام

For I am Yours and You are mine چون من از آن توام و تو از آن من

Spirit lead me where my trust is without borders روحم مرا از مرزهای اعتماد عبور خواهد داد

Let me walk upon the waters بگذار در آبها قدم بزنم

Wherever You would call me به هر کجا که تو مرا می خوانی

Take me deeper than my feet could ever wander مرا به عمق ناشناخته هایی ببر که هرگز بدان قدم نگذاشته ام

And my faith will be made… و ایمان من آغاز می شود

ایماندریاشعرhillsongبا من قدم بزن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید