ویرگول
ورودثبت نام
Lady Wiseldon
Lady Wiseldon
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

خمیازه های کشدار، سیگار پشت سیگار!

من از کودکی از بوی سیگار خوشم می آمد. نمی دانم چرا ولی دوست داشتم همیشه در کنار یک آدم سیگاری باشم و بو بکشم! بلاخره خیلی ها در این دنیا از چیز های عجیب و غریب خوششان می اید. من هم یکی از آن ها! ولی از حق نگذریم بعضی سیگار ها واقعا بوی خوبی دارند. مثل سیگار برگ! بوی کاکائو می دهد! واقعا دلتان می خواهد امتحانش کنید. من فعلا جلوی خودم را گرفتم که سیگاری نشوم. البته خانواده و معده داغون و قیمت سیگار هم در این جلوگیری بی تاثیر نیستند.

دوست دارم وقتی خیلی پولدار شدم سیگار برگ بکشم. این هم انگیزه خوبی برای پولدار شدن است! البته مضر است،خیلی مضر، برای قلب، ریه، معده، برای تک تک اعضای بدن. پس سیگار نکشید! از نصحیت کردن متنفرم. پس بکشید! خوب تمام کسانی که سیگار می کشند خودشان همه چیز را بهتر از من می دانند. حتی او هم می‌دانند. ولی با این حال می کشد و دل من را خون می کند! خوب از حق نگذریم سیگار بیشتر از آن که به خودمان آسیب بزند به کسی که دوستمان دارد اسیب می زند. مگر من چندتا از او دارم که با سیگار از عمرش کم شود؟ پس حداقل جلوی کسی که دوستتان دارد نکشید!



ولی واقعا سیگار کشیدن چه احساسی دارد ؟ یعنی به ادم ارامش می دهد؟ کسانی که سیگار می کشند سیگار جای چه چیزی را برایشان پر می‌کند؟ برای جسم که تماما ضرر است شاید برای روح خوب باشد. نميدانم!

سیگارضررجسمروحسیگار برگ
نوشتن حالم را خوب میکند!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید