ویرگول
ورودثبت نام
Lady Wiseldon
Lady Wiseldon
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

سریال بریجرتون

این اولین بار است که میخواهم درباره سریالی بنویسم.

دلیل انتخاب اسمم هم همین سریال است : بریجرتون

پسران خانواده بریجرتون
پسران خانواده بریجرتون


یکی از دوستانم این سریال را به من معرفی کرد و من به تماشای ان نشستم . عالی بود البته تا اینجا عالی بود تمامش نکردم . سریال دیدن صبر و حوصله می خواهد. از من می شنوید وقتی مودش رو داشتید نگاه کنید.

خلاصه ، من برای بهتر کردن زبانم این سریال رو شروع کردم ، اما چیز های دیگری هم یاد گرفتم . این سریال راجع به زندگی است. و درس هایی زیادی به همراه دارد و به نظر من دیدنش قبل از ازدواج واجب است. البته تنهایی نگاه کنید، موارد سانسوری زیادی دارد.

و حالا لیدی ویسلدون. شخصیت محبوب من.کسی که با وجود تمام محدودیت ها و تبعیض ها کسب و کار خودش را دارد. اصلا همین لیدی ویسلدون باعث شد من وبلاگ بنویسم واقعا ازش ممنونم. حیف که اسپویل جایز نیست وگرنه نامش را فاش میکردم.

خوب خودتون برید ببینید کیه اميدوارم مثل من از این سریال خوشتون بیاد.




سریالمعرفی سریالعاشقانهانگلیسیازدواج
نوشتن حالم را خوب میکند!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید