ویرگول
ورودثبت نام
Artemis
Artemis
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

۱۲ دی

صب ۸ پاشدم و شرو کردم روی پروژه های سرکارم دارم کار میکنم.

تقریبا میتونم بگم ۶۰ درصد اوکین ولی منم خیلی حساسم رو اولین کار جدیم :))

از امروز باید ورزش هم شروع کنم..... تا ۹ بهمن باید تغییر کرده باشه زندگیم

تو این یه سالی که گذشت به خودم ضربه های بزرگی زدم باید خودمو باز سازی کنم

ولی خب اتفاقای خوبی هم بود مث دانشگاه ام و سرکارم (تو ۱۹ سالگی فک نکنم بد باشع )

تا ۹ بهمن باید سیگارمم ترک کرده باشم و کلا{ تو وضعیت بهتری باشم که چیز های جدید بهتری به سمتم بیا}

برنامه روزامم دارم ادامه میدم. روزی ۳ تا کار.

برای ذهن شیطونم کمه. ولی اگه کارهامو زیاد تعریف کنم به هیچکدوم نمیرسم و راستش از این شاخه به اون شاخه پریدن میشه...

فعلا همین دیگه...

امیدوارم نوشته های بعدیم تو شرایط بهتری باشع

مودتون رو خوب نگه دارید

مراقب خودتون باشید :)

روزمرگیروزمرهروزمره نویسیهدف
۱۹ ساله از تهران ام :) دانشجوی مواد متالورژی. عاشق کامپیوتر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید