ویرگول
ورودثبت نام
lozax
lozax
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

سیگار یادگار

چهار زانو رو زمین نشستم. بهم میگه چرا انقدر داغونی؟ سیگار سوم رو خاموش می کنم و بهش اشاره می کنم که پاکت رو بده. دوباره می پرسه تو چرا اینطوری می کنی؟ بچه شدی؟ داری ریه ت رو به فاک میدی. لبخند می زنم. میگم میدونم. فندکم بده.

گاهی وقت ها حس می کنم چیزی شبیه ترومن شو٬ زندگی من هم صحنه یک فیلم هست. که بازیگرهایی واردش میشن٬ وارد زندگی من میشن٬ نقششون رو ایفا می کنن و میرن. الان٬ تو این لحظه٬ فکر می کنم تو هم نقش ت رو ایفا کردی و دیگه هیچوقت تو زندگیم نخواهی بود. تمام دیشب داشتم به این فکر می کردم که الاناست که تو مستی تکست بدی و بهم بگی که دلم برات تنگ شده و بهت بگم بگو کجایی بیام دنبالت و بعد هم رو ببینیم. شبیه فیلم ها. حتی بارون نصفه و نیمه ای هم حوالی ساعت دو زد و صحنه کامل آماده بود. اما تو تکست ندادی. اما ما با هم حرف نزدیم. اما ما هم رو ندیدیم. فقط من موندم و سیگارهایی که پشت هم کشیده میشن.

گرمی نور فلاش دوربین ها روی صورتم رو حس می کنم. همه جا تاریکه و فقط این نور روی صورت من هست. انقدر نور زیاده که هیچ جا رو نمی تونم ببینم درحالیکه همه من رو می بینن. چیزی نمی بینم ولی حضور تو رو حس می کنم. پشت نور ایستادی و من رو نگاه می کنی. با همون چشم های مهربون ولی شیطون. دلم می خواست حتی شده برای چند ثانیه اون نور خاموش میشد٬ همه جا تاریک می شد تا بتونم دستت رو بگیرم. گونه ت رو نوازش کنم و دستم رو لای موهات ببرم. دلم می خواست همونطور که دستم لای موهات هست در گوشت نجوا کنم که چقدر دلم برات تنگ شده. که چقدر بی تو غمگینم. که چقدر بی تو تنهام. دلم می خواست تو همون تاریکی اشک بریزم مبادا تو ببینی. دلم می خواست قبل روشن شدن دوباره ی نور پیشت خودم٬خود خود خودم٬ باشم٬ قبل اینکه یکی بیاد و فلاش دوربین رو درست کنه و دوباره مجبور به نقاب زدن بشم٬ دوباره مجبور به نشستن روی صندلی درحالیکه همه من رو می بینن و باید دوباره سرد و بی احساس بشم. سرد و بی احساس با یک سیگار نصفه کشیده شده در دست.

از رو زمین بلند می شم. بهم نگاه می کنه. میگم یه عکس ازم می گیری؟ میگه الان؟ تو این حال؟ میگم آره. می خوام پروفایل واتس اپ بذارمش. الان اگه یه شرلوک هولمز اینجا بود می فهمید که ما عین هم شدیم. حداقل رنگ لباس مون یکیه. کاش اون شرلوک هولمز اینجا می بود تا ازش بپرسم آیا دل تو هم برای من تنگ می شه. آیا تو هم به من فکر می کنی؟ آیا تو هم به یاد من سیگار می کشی؟

عکس پروفایلسیگارنور
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید