ویرگول
ورودثبت نام
م. ایهام
م. ایهام
خواندن ۱ دقیقه·۱ ماه پیش

دلنوشته

من نیازی به شهرت و ثروت ندارم، با دوستام حالم خوبه،
من خودم هستم بدون ادیت و چیزای اضافی، هر روز یه لول میرم بالا
هرچی که دوست دارم می پوشم، اگه تو دوست نداری؛ نگاه نکن،
هرچی که دوست دارم میخورم، می نوشم، به تو اصن ربطی نداره
من هرطور که بخوام زندگی میکنم مادر به خطا...
حالا تو هی پشت سرم زر بزن،
یه ذره برام مهم نیس
یه ذره برام مهم نیس
هرجایی میخوام میرم
نایکو انداختم دور، آدیداس تنمه
صدام درسته یه نمور بده ولی افتضاح نیست، توهم میتونی گوش ندی آهنگامو...
من خودمو عوض نمیکنم، این تویی که باید یه تغییری به زندگیه کوفتیت بدی،
بهتره که از اینجا شروع کنی:
«سرتو از توو کون بقیه درآر بچ» 🖕🏻🔥🙏🏻

#ایهام


دلنوشتهویرگولایهامفضول نباشیدنویسنده
من عاشق نوشتنم.. . نوشتن در تک تک سلول هایم رخنه کرده. من قوه تخیل قوی و فیلترشکنی دارم. از واقعیت ها فراری و پناهنده به رویای شبم. من عاشق نوشتنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید