ویرگول
ورودثبت نام
م. ایهام
م. ایهام
خواندن ۴ دقیقه·۳ ماه پیش

رو به آسمان:)

ᴀʟғx
ᴀʟғx



من هر وقت دلم می گیره، ناراحت میشم، به مشکلی بر میخورم، سرمو می گیرم بالا و رو به آسمون با گریه و زاری دردمو میگم، بدور از آدما چه آشناها چه غریبه ها و حتی دیوار¡

جالب اینجاست که خیلی زود هم کارم راس و ریست میشه، یادمه دورهٔ ابتدایی بهمون یه پیک نوروزی و یه عالمه تکلیف دادن که انجام بدیم، آخه " " " نوروز برا درس خوندن و تکلیف نوشتنه یا استراحت کردن و یه نمور خوشگذرانی؟!

خلاصه حاشیه نریم، بار تکلیفمون هم زیاد بود، کل نیمهٔ اول کتاب فارسی، تمام فعالیت های ریاضی و قص علی هذا رو بهمون میگفتن توو پونزده روز تقریبا دو هفته بنویسیم، مو هم که شیطون و بیخیال درس و مرس، مدرسه هم میرفتیم واسه هرچی از رفیقامون گرفته تا کصکلک بازیامون جز درس خوندن، روزا همینطوری با اینور و اونور گذشتنو کیف کردن گذشت تا اینکه اولین روز بعد نوروز، صبحش شروع کردم به دعا کردن که معلم ما رو نزنه، چون قبلناش اگه نمی نوشتیم تکالیفمونو حسابی به حسابمون می رسید، اون روز ولی برا اینکه فقط تنبیه نشم رو به آسمون دعا کردم و گریه کردم که معلم نزنه منو خوشیای نوروز برام زهر مار نشن، خلاصه دعام قبول شد و معلممون هم هیچ کاری بهمون نداشت، گفت هر وقت وقت کردین با دست خط خوش و خوانا بنویسید.

و بعدش اینکه من آدم خیلی خیلی عاشق پیشه‌ای هستمو یه نمور بیشتر رمانتیک، مثل حبیب لیسانسه ها ولی کمتر عاشق شدم، اما تا الان هم فقط یکنفرو احساس میکنم فقط یکنفرو واقعی دوسش دارم که اونم فهمیدم واقعی نیست، عشق واقعی فقط خداـ

مو که عاشق یه دختر بودم دعاا کردم و رو به آسمان از خدا خواستم که منو بهش برسونه و هرچی مصلحت هست برامون رقم بزنه، خیلی زود دعام قبول شد و من به او دخترک رسیدم و یه مدت باهاش حرف زدم و تا اینکه فهمیدم اونطوری که من فکر میکردم نیست و به درد هم نمیخوریم..

خلاصه مطلب اینهمه براتون مثال و خاطره تعریف کردم میخواستم بگم توو هر حالتتون خدا رو فراموش نکنید و همیشه سپاسگزار باشیم، البته ما انسانها اکثرمون همینطوریم که اگه همه چیمون رو رواله یا شکرگزاری میکنیم یا اصلا بیخیال بیخیاللیم وبعدش هم وقتایی که کارمون گیره و به مشکل برمیخوریم شروع می کنیم به شکایت و گله کردن، من جلمه خودم بارها اینطوری بودم و هستم، ما ناسپاسان گناهکار پستیم...

صد بار عهد بستمو شکستم، واقعا با خودم میگم با اینهمه شرمندگی و گناه چطوری بمیریم و از این دنیا بریم اونم با توشه‌ای سنگین از گناهان بی پایان، و در این میان باز ندایی در گوشم میگه: ناامید نباش

صدبار اگه توبه شکستی باز آ باز آ

درگه ما درگه نومیدی نیست

گر کافر و گبر و بت پرستی باز آ باز آ

آره خداوند بخشنده و مهربان منتظر ما بندگان ناسپاس و شیاد و گناهکار هست تا توبه کنیم و برگردیم،

ما از عشق آسمانی غافل شدیمو همش به زمین می نگریم، نگاهمون به زمین گیر کرده، به زرق و برق پدیده، هاش، حیوانات و آدمها، و روز به روز هم داریم از پروردگار مهربان و بخشاینده خود دور میشیم و این خیلی خیلی بده و عواقب وحشتناکی داره، فلهذا لحظه، ای بیخیال زمین و زرق و برق پدیده هاش بشیمو رو به آسمان دست به دعا خیره بشیمو از ته دلمون توبه کنیم و خداوند مهربان و بخشنده را سپاس گوییم و درست زندگی کنیم حتی به غلط¡•'


" بار الها ما انسانهای ناشایست و سرشار از گناه و تاریکی هستیم، ما غافلانی بزرگ در خواب زمستانی جهالت هستیم، بار الها تو بخشنده‌ای و غفّار و مهربان، و همه چیز و همه کَس و تمام موجودات و جهانها در اختیار توست، تو قدرتمندترین قدرتمندها هستی. بارالها ما زبانمان گویای زیبایی های صفاتت و بخشندگی و رحمت و نعمت های بیکرانت نیست، بار الها ما را عفو فرما و بر ما رحم فرما، الهی آمین یارب العالمین🤲🏻💗

بار الها ما را ببخش، ما از تو دور گشته‌ایم و غرق ظلمات شدیم، بار الها ما لیاقت بخشش و مهربانی تو را نداریم ولی شرمنده‌ایم و از روز قیامت و اینهمه بار سنگین گناهان بر دوش وجودمان می ترسیم، بار الها به لطف و کرمت ما را ببخش، ما را ببخش، ما را ببخش، بار الها عاجزانه سجده می کنیم تو را، عاجزانه از تو میخواهیم، ما حقیر و فقیر و پست و گناهکاریم، بار الها تو صمدی و بی نیاز، اما ما نیازمند لطف و ببخش تو هستیم، بار الها ما را عفو فرما و از گناهان بی پایان و خیانت های کثیف ما در گذر، خداوندا بار الها ما را ببخش الهی آمین یارب العالمین 💗💗🤲🏻🤲🏻


خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار الهی آمین یارب العالمین🫀🤲🏻🤲🏻✨


خداوند بخشنده و مهربانآسمانعشقدعاتوبه
من عاشق نوشتنم.. . نوشتن در تک تک سلول هایم رخنه کرده. من قوه تخیل قوی و فیلترشکنی دارم. از واقعیت ها فراری و پناهنده به رویای شبم. من عاشق نوشتنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید