ویرگول
ورودثبت نام
م. ایهام
م. ایهام
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

love


ɴʀsᴏᴘ
ɴʀsᴏᴘ


! زیرخاکیا ¡

صدام بده
ولی برات خوب میخونم
شعرام غمه
ولی برات شاد می نویسم
با بقیه اگه سگ رفتارم
ولی باهات همیشه جور می مونم
گرچه الان دور ازتو من تنهائم
با یاد تو امیداورم، بی حس‌نیستم
حالم خوبه واقعا خوبه
با فکر اینکه تو مال منی دل زنده مونده
حتی از دور مال منی، ول کنت نیستش
حتی از دور مال منی؛ دل شده پیله
پر از پروانه های رنگی رقصان
توو گالریه فراموشیه تصویر غمام
حتی از دور مال منی
فقط هستن شبیه‌ت عکسات
تاابد باشه عشق چشات تقدیر من‌کاش
میخوام هی تووشون کنم کنکاش
دریابم اسرار صدبارهم من‌شاد
بخونم برات بخاطر اینکه برام
هستی تو حتی از دور عزیزوم
هستی تو حتی از دور عزیزوم
با یاد تو مو غمگین نمیشوم
شوام آسمون قِشنگ و زیبا
اتاقم رنگش غم نی، بِنفشو زیبا
مثل تمِ بینظیر رویام
ده دیدنیه دنیام‌آه
چقد شادم که تو رو دارم
چقد باهم جذابه واقعا
بغلت خوابم میاد راحت
بغلت امن ترین جاهست
میخوام برا ابدیت باتو باشم
دوست دارم جان من یار من
عشق ناب من شعر شاد من
دوست دارم اندازه فاصله‌هامون
اندازه قشنگیه خاطره‌هامون
دوست دارم تاابد و یک روز
چقد خوبه مال موایئ ای جوون

زیرخاکیاایهامویرگولعاشقانهعشق
من عاشق نوشتنم.. . نوشتن در تک تک سلول هایم رخنه کرده. من قوه تخیل قوی و فیلترشکنی دارم. از واقعیت ها فراری و پناهنده به رویای شبم. من عاشق نوشتنم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید