ویرگول
ورودثبت نام
mohi
mohi
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

من مست و تو دیوانه

...........
...........


سوفی : تو دنیای آدما خیلی چیزا قشنگ نیست .

دیوونه : تو دنیای آدمای عاقل خیلی چیزا قشنگ نیست .

سوفی : آدم عاقلی وجود نداره شنبلیله ، همش تظاهره .

دیوونه : از کجا میدونی ؟

سوفی : تو به من بگو کدوم آدم عاقلی بدون اینکه بدونه این زندگی سر و تهش کجاست ، کلی براش سگ دو میزنه ؟

دیوونه : این سوال رو دیوونه ها میپرسن.

سوفی : اما همه میگن من دختر عاقل و بالغیم .

دیوونه : ....

سوفی : حالا دیدی عاقلی وجود نداره .

دیوونه : نمیفهمم حرفاتو .

سوفی :دروغ گفت اونی که گفته : سخنی کز دل براید لاجرم بر دل نشیند .

دیوونه : تو راس راسی دیوونه ایا !

سوفی : بازیگر خوبی ام .

دیوونه : چه ربطی داشت ؟

سوفی : آدم عاقلی وجود نداره شنبلیله ، همش تظاهره .

ای بابا این شنبلیله هنوز یاد نگرفته یهویی نره .

پرستار : هی دیوونه تو استخر چیکار میکنی ؟

....

این دیوونه هم همش جیغ جیغ میکنه ، بابا دو دقه زبون به دهن بگیر دارم بحث عقیدتی میکنم ، دوستان من برم به این آرامبخش بزنم ساکت شه میام براتون یه قسمت دیگه از حرفامو با شنبلیله میزارم . بوس به کلتون :)

داستاندیوونهعاقلنوجوونآدم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید