ویرگول
ورودثبت نام
نفیسه خطیب پور
نفیسه خطیب پور
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

دنبال کنندگانه عزیز^^


.

.

.

سلام دوستان^^

امیدوارم سالِ جدید براتون حالِ خوب داشته باشه.

دلم میخواست ازتون تشکر کنم برای اینکه همراه من هستین و برای خوندنِ متنای من وقت میزارید^^

این حسِ خیلی خوبی برای من داره و باعث میشه به اینکه اینجام افتخار کنم..

تقدیر از تمامِ لحظه هایی که تصمیم گرفتین روی پستای من کلیک کنید؛

و تقدیر از تمامِ نظرای مهم و با ارزشتون. چه در مورد نوشته هام چه در مورد طراحیام^^

همیشه شما هستین که به نوشته ها و شخصتِ من ،هویت دادید.

برای قلبای قشنگتون ؛ بوسه های دوستانه میفرستم^^

اگر کسی در مورد من کنجکاوِ و یا اینکه سوالی از من داره ،

در مورد هر چیزی باشه، میتونین بپرسین حتما جواب میدم.

اگر هم انتقاد یا نظری دارید؛ من برای شنیدنِ صحبت های شما مشتاق و منتظرم^^

.

.

.


دوستانهزندگیدلنوشتهعشقاحترام
I am talking to you to express my existence with words, maybe this is my liberation. پیج نقاشی هام: feelnafis@
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید