ویرگول
ورودثبت نام
Niloufar Dehghan
Niloufar Dehghan
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

خروج از اتوبان حسابداری و ورود به اتوبان سئو

قصه از اونجایی شروع شد که به لطف کمال زدگی که درگیرش بودم، شروع کردم به مقایسه خودم با همکارم اون روزا حال خوبی و همینطور هم حس خوبی از کاری که میکردم نداشتم همش حس میکردم تو این10 سال سابقه کاریم مسیر رو اشتباهی اومدم و مدام این نشخوارهای ذهنیم دست از سرم برنمیداشت و همش یه حسی بهم میگفت تو آدمه این کار نیستی بسه دیگه باید از مسیریابت کمک بگیری و مسیر درست رو پیدا کنی که این مسیر درست رو مدیون پلتفرم اینستاگرام هستم البته که خوشم نمیومد ازش و همش دلم میخواست ببندمش اما بخاطر یه سری صفحات مفیدی که دنبال میکردم دلم نمیومد این کار رو انجام بدم یکی از اون صفحات مفیدی که من داشتم و به صورت اتفاقی باهاش اشنا شده بودم صفحه پله به پله بود و از طریق این تیم درجه یک با سئو آشنا شدم.

پله به پله همون مسیردرستی بود که من بهش برخوردم و من رو وارد فضای جذاب و شیرین دیجیتال مارکتینگ کرد و همین مسیر بیشتر مصمم ترم کرد که از کارم استفعا بدم و این بهترین تصمیمم در زندگیم بود

خب سرتون رو درد نیارم راستش من این مقاله رو نوشتم تا هم بهتون بگم هرجا که حس کردید مسیر رو دارید اشتباه میرید و حس کردید که خروج از منظقه امنت براتون کار سختی هست تصمیمتون رو بگیرید و یه کاری واسه جبران اشتباهتون بکنید و هم اینکه حتما کلمه سئو به گوشتون خورده و میخوام با نوشتن این مقاله کمکتون کنم تا بیشتر با این کلمه به ظاهر کوتاه اما بلند آشنا بشید.

سئو به زبان ساده

قبل توضیحاتم دعوتتون میکنم که این عکس رو ببینید

حتما خیلی وقتت ها براتون پیش اومده که خواستین یه چیزی رو اینترنتی بخرین یا دنبال سرچ یه مقاله ای بودید یا نه اصلا یه سوالی ذهنتون رو درگیر کرده بود و شروع میکردید از طریق گوگل سرچ کردن ، بعد از آشنایی با سئو واسه من کاملا آشکار شد که من هیچ وقت نگاه نمیکردم ببینم وقتی که من یه چیزی رو سرچ میکنم چه فرایندی داره اتفاق میافته و فقط دنبال نتیجه و جواب نهایی که میخواستم بودم،مثلا استفاده نکردن از سوال چطور؟ اصلا تا قبل از آشنایی با سئو برام پیش نیومده بود که از خودم بپرسم که الان چطور شد که بین این همه سایت که در اینترنت هست این چند تا صفحه رو جز اولین سایت ها آورد و به من نمایش داد خلاصه بخوام بگم کلا ما آدم ها خوب نمیبینیم که تو اطرافمون داره چه اتفاقی میافته و همین اینکه زیاد کنکاش نمیکنیم.

خب همینطور که در این عکس بالا مشاهده میکنید،گزینه1 همون جایی هست که وقتی خدمات سئو روی صفحات سایتتون انجام میشه و باعث میشه تا همه شمارو ببینند و خب طبیعتا همین باعث بالا رفتن بازدید سایتتون میشه و تو گزینه 2کم پیش میاد که کسی اون جوابی رو که میخواسته از صفحه اول با اون همه تیتر جذاب نگرفته باشه و مجبور بشه که به سمت صفحات شما بیاد و امیدی هم روی گزینه 3 و 4 نداشته باشید چون ملت ما خسته تر از این حرفها هستند:))

روند طی شدن و اهمیت سئو

همینطوری که در عکس بالا مشاهده می کنید، سئو فرایندی نیست که یه شبه اتفاق بیافته و صفحه سایت شما یه شبه رتبه یک گوگل بشه شما باید پله پله پیش برید و به اون هدفتون که دیده شدنه بیشتر سایتتون هست برسید و خب همه اینو خوب میدونند که وقتی سایتمون خوب دیده بشه پس عملیات خرید کردن هم توش اتفاق میافته البته خب این هم که کاربر بیاد به سمت سایت شما و در نهایت منجر بشه به خرید کردن از سایتتون هم بستگی به محتوای جذاب سایتتون هم داره که همه این ها با کمک سئو انجام میشه.

دنیای سئو پیچیدگی های خاص خودش رو داره و اگر بخوام وارد جزییات آن بشم مجبورم از اون سادگی خارج بشم پس همینجا مجبورم بحث رو جمع کنم انشالا تو مقاله ای بعدیم بیشتر و تخصصی تر از سئو براتون میگم امید به اینکه تونسته باشم با همین چند خط مفهوم کلی سئو رو به زبان ساده توضیح داده باشم و در آخر خوشحال میشم نظراتتون رو در رابطه با این مقاله بدونم.

-



سئوسئو به زبان سادهکمال گرایینقطه امنیادگیری سئو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید