ویرگول
ورودثبت نام
نجوا
نجوا
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

کلاس مجازی چیست

کلاس مجازی یک کلاس درس است که به صورت الکترونیکی و بر پایه تکنولوژی های فناوری اطلاعات برگزار می‌شود. 

قبلا چقدر ناآشنا و غریب بود قبلا که از ۸ صبح تا ۵ عصر سر کلاس بودیم قبلا که اصلا فکر نمیکردیم کلاس مجازی بشه!

حالا دیگر هیچ مادری از اینکه فرزندش ساعت‌ها سرش در گوشی است ناراحت نیست، چون برنامه کلاسی‌اشان آنلاین شده و می‌داند

همه از دوری هم گفتن و بدی این ویروس ولی من نمیخوام قضیه رو تراژدی کنم ?

اتفاقا خیلیم خوبه کلاس مجازی ما ایرانیا عادتمون شده غر بزنیم و از همه چی بنالیم البته این نظر منه چون دیگه لازم نیست از ۸ تا ساعت ۵ با مانتو و مقنعه سرکلاس باشم از این کلاس به اون کلاس تازه غذای سلف دانشگاه رو نتونم بخورم به خاطر معدم و هر روز غدای خودمو ببرم یا وقت های که بین کلاس انتراک میدادن توی محوطه دانشگاه با بچه ها وقت تلف میکردیم راستش اصلا ناراحت نیستم خوشهال خوشهالم کلاس های مجازی حال هوای خودشو داره باحاله?

همین که استاد میگه بچه ها صدا دارین؟ بچه ها جواب میدن نه نداریم استاد میگه پس چطور جواب منو میدین??

میخوام بگم از این جماعت غرغرو اگه ویروسم بره میگن اعه یادش بخیر کلاس مجازی چه خوب بود این ادم های که دوست دارن از همچیز بنالن غر بزنن اگه بهترین جای زمینم باشن حالشون خوب نیست چون دیدشون به زندگی خوب نیست

بنظرم این مجازی بودن یه فرصته فرصت طلایی

برای اینکه وقت بیشتری دارم و دیگه تا از دانشگاه بیام و خسته کوفته استراحت کنم شب شده و وقت کافی نداشته باشم

اما الان وقت دارم خوبم دارم کتاب میخونم درسم هر جا که نفهمیدم میزنم عقب فیلمو دوباره گوش میدم یاد میگیرم دیگه استادی نیست که اینقدر تند جزوه بده که جا بمونم از همکلاسی های بی سوادم دورم و این منو خیلی خوشهال میکنه??

بیا استفاده کنیم از این فرصت

۰۰/۱/۲۳

داستان داستان نوشته کتابداستانکتابنوشته
Students for always
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید