ویرگول
ورودثبت نام
نِگارِ‌شَب؛
نِگارِ‌شَب؛
خواندن ۱ دقیقه·۴ ماه پیش

روز1- چالش 75 روز سخت


روز اول این چالش رو گذروندم، ببینین چه کردم:

اول از همه با اینکه من حتی قمقمه هم نمی‌برم مدرسه و زیاد تشنم نمیشه امروز لیوان بردم و سه لیوانی آب خوردم. در طول روز هم هر وقت یکم احساس تشنگی می کردم آب خوردم و عادتی که دارم راجب کم آب خوردن رو شکستم.

معمولا از بوفه مدرسه روزانه یچیزی میخرم ولی امروز چیزی نخریدم و گرسنم هم نشد و توی خونه هم خیلی عجیب با اینکه تنقلاتی چیزی جز یکم شیرینی نداشتیم گرسنم نشد!

از لحاظ ورزشی، اونقدرا کاری نکردم حقیقتا. چون فعلا کلاس نمیرم بخاطر وقت پرم و توی خونه هم واقعا فضاش و امکاناتش نیست.

10 صفحه کتابی که باید میخوندم رو خوندم. از اونجایی که باید کتابی میخوندم که یچیزی بهم یاد میداد(تا مثلا رمانی چیزی) تصمیم گرفتم کتاب دختران جسور رو بخونم که طبق 10 صفحه این یعنی زندگی 10 نفر از زندگینامه کسایی که تو کتاب اومده رو خوندم. ولی درکل بخوام بگم، با رمان بیشتر حال می کنم.

یه جدولی برای این چالش داشتم که پرینتش کردم و زدم به دیوار.. و آره هنوز 74 روز دیگه مونده، یه من جدید که یه روتین خوب به زندگیش داده داره از 74 روز دیگه نگام می کنه، سلام👋 مشتاقانه منتظر تبدیل شدنم بهتم=)

خلاصه که اگر شما هم احساس می کنید هدفی ندارید و زندگیتون بدون روتین منظمیه، مثل من امتحانش کنید تا امیدتونه بدست بیارید. موفق باشید:)


و اینم اون لیستی که گفتم.. اگه خواستید پرینت کنید:


چالشروتینروزمرگیشروع۷۵ روز سختی
- از دل تاریکےام ماه خواهد تابید!🤍'
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید