ویرگول
ورودثبت نام
لیلی جان
لیلی جان
خواندن ۴ دقیقه·۲ سال پیش

امروز

امروز از اون روزای عجیبی بود که فقط دلم میخواست یه گوشه بشینم و به آدما نگاه کنم.

اینقدر چیلیک چیلیک عکس گرفتم و شات زدم که دستم درد گرفته بود.

سوژه پشت سوژه و فریم پشت فریم.

مهسا بیا اینو ببین خوبه واسه مامان بگیریم؟

-آره عالیه مامان عاشق رنگ اناریه خب واسه مادرشوهرت چی میگیری؟همون قهوه ایه؟

-آره بابا حوصله داری اونم از سرش زیاده به من چه آخه

.............................................

+بیا همین پیراهن رو بگیر خیلی قشنگه

-نمیخوام من از نیم ست مهناز میخوام.

+عزیزم عید سعی میکنم بگیرم الان نمیتونم خودت که در جریانی

-نه نیستم ،نمیخوامم باشم تا کی با نداری تو بسازم آخه

+خب نساز برو به جهنم ،منو بگو امروز تعطیل کردم واسه خانوم هدیه بگیرم ،برو بینم بابا

..................................

+بابا مامان رنگ بنفش دوست داره اینو بگیریم براش

-مامانت نمیفهمه چی خوبه چی بد ،بنفش واسه سن تو خوبه نه اون ،همون سرمه ای رو بگیر بریم کار دارم.

+ولی بابا هنوز واسه مادربزرگ کادو نگرفتیم

-ای بابا حالا واسه اون چی میخوای بگیری؟

+بابا من که گفتم بزار خودم تنها بیام خودت خواستی بیای.

-آره کارت بی صاحاب رو بدم تو تا تهش رو واسه ننه و ننه بزرگت خرج کنی،از همین شال یکی دیگه بردار تمومش کن.

-آقا دوتا بده یک قهوه ای یک سیاه!!!!!!

..........................................

+سلام آقا این پالتو واسه سایز ۴۴ مناسبه؟

-بله دارم سایز ۴۴،چه رنگی باشه؟

+رنگ شاد

-واسه چندسال میخواین؟

+۶۳ چطور؟

-هیچی اخه معمولا مشکی و قهوه ای میبرن

+پس به من رنگ زرد یا قرمز یا صورتیشو بده چون مامان من شادترین مامان دنیاست.

..............................

دخترخانوم؟

بله

این گلا بسته ای چنده؟

۳۵

بده من همشو

همشو؟

آره بیا کارت بکش ۶۹۳۴

بیا این بسته هم مال خودت روزت مبارک.

......................................

+آقا میشه ۲۰ تومن به من پول بدین

-۲۰ تومن؟

+آره میخوام واسه مامانم کادو بگیرم خودم ۱۴۰ دارم ببینید !

-بیا اینم ۲۰ تومن

+ممنون زحمت کشیدین ،خدا مادرتونو براتون حفظ کنه

-مادرم پارسال مُرد؛کسی رو ندارم براش کادو بگیرم.

کاش بود و الان براش دنبال یه هدیه بودم !!

.......................................

سینا چته داداش؟

هیچی

خب بگو دیگه دق کردم

دلم واسه مریم تنگ شده

خب بهش زنگ بزن

به کجا؟از همه جا بلاکم کرده

خب یه راهی پیداکن بهش پیام بده

چی بگم؟اون دیگه از من بریده

روزشو تبریک بگو ،مگه نمیگفتی توی دنیا یه نفرو میخوام اونم مریمه خب امروز روز مریمه بهش تبریک بگو

اگه زد تو پرم چی؟

بیشتر قربون صدقه اش برو،میخوایش یا نه

تو که میدونی از دنیا بیشتر میخوامش

خب پس زنگ بزن،بگو روزت مبارک .

........⋅.......................

مامان چرا یک شکل میگیری هرسال؟

چون هردوتاشون مادرمن

مامان دوستام میگن مادرشوهر مادر نمیشه بدجنسه هزار نقشه داره

شاید واسه اونا اینطور بوده اما خدا واسه من فرشته فرستاد و دوتا مادر دارم .

مثل خودت که برای من فرشته ای.

کاش بابات هم نظر تورو داشت

مامان بابا دوستت داره خودتم میدونی

دیگه واسم مهم نیست مامانی من تورو دارم برام بسه

........................................

روز مادر مبارک،روز زن مبارک

خانوما آقایون بخرین از این ژاکتا هدیه بدین به خانوماتون،مادرهاتون.....روز مادر مبارک

+روز مادر و کوفت کاش بمیرم راحت بشم مادر اومده فقط واسه بدبختی کشیدن زن اومده که ذلت بکشه ای خدا منو بکش راحت بشم از این زندگی

......................................

+روزت مبارک عشق من

-ممنونم چرا اینقدر زحمت کشیدی،همین گلا کافی بود عزیزم!

+تو لیاقتت بیشتر از ایناست خانوم من

-علیرضا تو چرا اینهمه به من محبت داری؟بخداشرمندم میکنی

+چون عاشقتم واقعا عاشقتم ،ایشالا صدوبیستا روز روز برات کادو بگیرم و دستاتو ببوسم زندگی من

خلاصه که یک عده تنها قدم میزدن و به بقیه نگاه میکردن یه عده دسته گل و شاخه گل تو دستشون بود و با افتخار قدم میزدن و به بقیه میگفتن ببین یکی هست که قدر منو میدونه!

بعضی زنها و مادر روی زمین و توی برف بساط کرده بودن واسه یه لقمه نون !

یه عده دست تو دست عشقشون بودن و یه عده هم با چندنفر دیگه اومده بودن و پشت سر خواهرشوهر و مادرشوهر بد میگفتن و به زور شوهر و پول توی کارت هدیه میخریدن.

و شلوغ بود این بازار مکاره و هرکسی کاری میکرد.

تا هستن مادراتون عشقاتون همسراتون قدرشون رو بدونید پولایی که جمع میکنی بعد از نبودشون به هیچ دردت نمیخوره مطمئن باش.

توی بازار امروزخیلیا چه پسرو چه دختر تنها بودن با حسرت به اونایی نگاه میکردن که کسی رو داشتن واسه هدیه دادن و هدیه گرفتن .

روزا میگذره لحظه ها تموم میشه اما حسرت همیشه باقی میمونه!!!


مادرهدیهروزت مبارکروز مادردلتنگی
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید